Gå til innhold

SOMMERTREFF 25 - 27 August - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet det var en gutt i 20årene som ble funnet død i et tel på en campingplass i mo "sentrum" ,tror han var deltager på sommertreffet

Er det noen som vet mere om ulykken som hadde skjedd på tur ned fra acr på søndagsmorran?? så ut som en ganske alvolig ulykke

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettvasken ble jo et problem denne gangen også. Det er selvsagt lett å si at vi gjør en altfor dårlig jobb, men når folk tydeligvis går inn for å rote å ødelegge alt de kommer over så er det ikke så lett å holde det rent hele tiden. Vi i crewet har ikke tid eller ork til å gå å rydde dassene hele tiden så vi betaler andre for å gjøre dette. Toalettene ble vasket flere ganger for dag, men så lenge vi har noen idioter som ikke kan oppføre seg innenfor portene blir det bare slik desverre. Vi skal selvsagt ta dette opp med de som vasker og se om det går an å gjøre dette bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det var en gutt i 20årene som ble funnet død i et tel på en campingplass i mo "sentrum" ,tror han var deltager på sommertreffet

Er det noen som vet mere om ulykken som hadde skjedd på tur ned fra acr på søndagsmorran?? så ut som en ganske alvolig ulykke

 

En bil UTEN startnummer i frontruta som mistet kontrollen og havnet inn i skogen. Ingen alvorlige skader i følge politiet som var på åstedet. Vi vet ikke hvem dette var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Grip og Drift timene så må det da være mulig å vente akkurat da hvis du ikke passer inn her. Er vel ingen som ikke fikk kjørt nok på treffet vel? Søndag var det 5 timer med frikjøring i tillegg til Grip og familiekjøring, og det var ganske lite biler på banen.

 

Vil man kjøre masse er det ikke værre enn å møte opp tidlig å kjøre med en gang banen åpner og på Søndagene. Alle kan ikke få viljen sin på Lørdags formiddag når det er mest publikum som ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg fikk kjørt nok. Men ble noget forbauset når man ikke får kjøre grip når det er annonsert at deter grip-time.. "endelig drifterfri time" Og når folk har stått i godt over en time i kø for å komme seg på banen skjønner jo de fleste at mange ble litt sinna.

 

PS.

698ccm og 115hk er mer enn nok til å kjøre fra mange med mye mere enn 300hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treffet var meget bra.. syns nå jeg.. at noen er ute med pølsefingre og at noen driver med "hærverk" og ikke bryr seg om andres eiendom blir det altid..

 

håper til neste år å kunne få sommertreffet helt uten alkohol.. så en god del overberusede "14isser" som tuslet rundt å halveis ramla over panseret på flere biler... det dummeste med dette var jo at 2 søte politi-menn sto 5 meter unna å SÅ hele greia.. reaksjonen fra dem var en god latter å fyren fikk gå vidre.. han hadde vel en gjennomsnitlig "sporvidde" på 4 meter for å gå rett fram...

 

 

så få gjort som flere treff i sverige.. total alkohol forbud... null alkohol inne på området...(slipper også diverse knuste flasker...)

 

men ellers.. meeeget bra treff.. stor kosa oss hele helgen der oppe.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de med lite motor som vil kjøre grip som er problemet, men de som skal kjøre på tvers hele tiden uten og ta hensyn... Sånn som jeg opplevde det så var det ikke noen hit uten drifting bortsett ifra den timen med 300+ biler på lørdagen.

Det virket på meg som om de hitene med grip ble hoppet elegant over, for mange av bilene gikk like mye på tvers da...

 

Håper dette endrer seg til neste treff, og at vi som liker å kjøre rundetider får muligheten til det i grip heatene uten og være redd for og bli torpedert av en drifter på avveie...

 

Syns også det var veldig mye grus/dekkrester på banen mye av tiden, jeg trodde dette skulle bli slått ned på etter alt som ble ødelagt på vårtreffet?

 

Jeg mener at de som herjer på og kjører like mye utenfor banen som på banen burde få en smell for dette. (f.eks 1000 kr i bot, for det koster jo endel og rette opp etter dette)

03 Impreza HTS Cosworth (forskningsprojekt)

04 Outback (daglig bilen)

06 Caravelle TDI 4motion (verkstedvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fantastisk bra helg Morten & co! Dere gjør en kjempejobb, og det blir bare bedre og bedre! Er akkurat kommet hjem etter en 20 timers biltur, fra Mo og til Vardø, og jeg setter meg MER en gjerne i bilen og drar samme veien neste år!! :)

MEN:

Ang. dette med grus/dekkrester på banen, må jeg bare si meg enig i at det var til tider litt mye av det! Fikk en fin sprekk i bunnpanna etter at en Volvo hadde vært på jordet og pløyd. :angry: Heldigvis var det ikke så stort at jeg fikk oljesøl på banen, men jeg så den samme steinen lå der en god stund etterpå, og om det var mannskap som fjernet den, eller andre biler som kom borti den så den spratt ut av banen er usikkert. Men dette går jeg utfra at dere gjør så godt dere kan, og skjønner at det ikke er bare bare å få med seg ALT som ligger rundt banen på så kort tid.

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg fikk kjørt nok. Men ble noget forbauset når man ikke får kjøre grip når det er annonsert at deter grip-time.. "endelig drifterfri time" Og når folk har stått i godt over en time i kø for å komme seg på banen skjønner jo de fleste at mange ble litt sinna.

 

PS.

698ccm og 115hk er mer enn nok til å kjøre fra mange med mye mere enn 300hk.

 

Griptimen på lørdag ble jo nesten til en spøk. Mange forskjellige beskjeder og kjøringen begynte ikke før klokka var nesten halv!! Det førte til at jeg fikk kjørt 4 runder pga at jeg sto forholdsvis langt bak i køen...

Og så ble det som jeg trodde da. Ingen greide å ha kontroll på om biler kjørte runder under 2 min elller ikke. Da ble jo hele vitsen litt borte...

 

Men men, nok klaging nå. Jeg har alt i alt hatt en super helg, og kommer garantert tilbake, så satser vi på at det blir bare bedre og bedre for hvert treff som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de med lite motor som vil kjøre grip som er problemet, men de som skal kjøre på tvers hele tiden uten og ta hensyn... Sånn som jeg opplevde det så var det ikke noen hit uten drifting bortsett ifra den timen med 300+ biler på lørdagen.

Det virket på meg som om de hitene med grip ble hoppet elegant over, for mange av bilene gikk like mye på tvers da...

 

Håper dette endrer seg til neste treff, og at vi som liker å kjøre rundetider får muligheten til det i grip heatene uten og være redd for og bli torpedert av en drifter på avveie...

 

Syns også det var veldig mye grus/dekkrester på banen mye av tiden, jeg trodde dette skulle bli slått ned på etter alt som ble ødelagt på vårtreffet?

 

Jeg mener at de som herjer på og kjører like mye utenfor banen som på banen burde få en smell for dette. (f.eks 1000 kr i bot, for det koster jo endel og rette opp etter dette)

 

Enig med sjobing her.

 

Traff en stein rett før inbremsing til sjikanen,den kløyvde front splittern min som er 8cm over bakken.....Ellers er det jo som å kjøre på grusbane etter at endel biler som er gjengangere må ut for asfaltkanten mere som en gang pr runde.

ER DET NORMALT Å KJØRE I GRØFTA HVER 2 TIL 4KM PÅ OFFENTLIG VEI???

DETTE BURDE JO VÆRE INNLYSENDE PÅ BANEN OGSÅ.

 

Synes folk bør ha mere respekt og disiplin på kjøringen sin når det kjøres på ACR.Ta det litt mere med ro i svingene og lære seg å beheske kjøretøyet bedre før man satser alt.

 

Normalt sett så må man lære seg å krype før man kan gå.

Dette gjelder også bilkjøring.ACR har for raske svinger for å lære seg å drifte på.

 

De gjengangerne som ikke klarer å holde seg på banen burde jo være tatt av banen av RRS.

Hadde forventet mere av RRS her.Mulig vi må ha nummer på bilene så de har mulighet å gjøre jobben sin.

 

Ellers må jeg si meg meget fornøyd med helga.

Lotus Esprit Turbo

Impreza STI Type RA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår