Gå til innhold

SOMMERTREFF 25 - 27 August - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Som førstegangs sommertreff deltaker syns jeg at treffet var Overall meget bra, mye bedre enn Gatebiltreffene.

Men det er jo alltids noe man kan peke på som f.eks.:

 

- Renhold toaletter

- Alkohol på området (Noen gikk og var dritings både natt og dag), noe som også resulterer i herping av toaletter og kanskje f.eks. stjeling osv.. lite søvn for oss som skal kjøre dagen lang.. Trodde Sommertreff var rusfritt, greit med en øl, men se til å slå ned på di som tror sommertreff er Gatebiltreff på ACR!

- Organisering av banekjøring var helt ok, men det skulle vært bedre opplyst om hvor man skulle stå i kø for teknisk eller banekjøring

- Mere gulflagging og renhold av banen burde det vært under kjøringen

 

Men totalt sett var treffet knall, ett rådelager gikk sannsynligvis til helvete på Lørdag i motoren min som da stoppet all banekjøring for min del.. *buhuu*

Men beste banen jeg har kjørt på og morsomste kjøringen som jeg har vært med på..

 

Ingenting er som å ligge bred forbi en gnager under vanlig banekjøring heatene.. :D

 

Kommer garantert oppover til Vår og Høst treffet neste år!! Wehoo..

Håkon Andrè Flægstad

Manta B 2.0 16v Turbo

Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling

http://www.mantapitstop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med sjobing her.

 

De gjengangerne som ikke klarer å holde seg på banen burde jo være tatt av banen av RRS.

Hadde forventet mere av RRS her.Mulig vi må ha nummer på bilene så de har mulighet å gjøre jobben sin.

 

Vi ønsker oss større nummer på bilene, ofte sliter postmannskapene med å se forskjell på bilene. Er en del som ligner veldig, og da er det ikke så enkelt å få inn rett bil. Men tro meg, vi prøvde så godt som vi kunne!

 

Vi opplever dessverre at det mange ganger går inn ene øret og ut det andre på de som vi har flagget for uvøren sladding. Vi fikk en del bortvist fra banekjøringa, men fikk nok dessverre ikke tatt alle som burde vært bortvist. Var første gangen vi skulle være strenge på dette, så vi blir nok bedre på det etterhvert :)

 

Mvh

 

Line

Rana Racing Security

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på BMWCCN treffene blir bilene merket i sidevinduene bak med hvite store nummer. Det er veldig enkelt og fort gjort. Hadde det kanskje vært en idè?

 

Mantasnurbopower: Du som har den svarte mantaen med gul dekor? Sto bortpå nordpolen og tok bilder da den kom forbi med rimelig kraftig rådebank. Det hørtes ikke noe særlig morsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det vanvetti bra på Acr i helga:):)Takk tell sommertreff!!:D

 

Det eneste som røk på biln var et stag bak så vi fikk 3hjulsyring..hehe:D å bakbremsene var helt borte.

 

SSA50518.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på BMWCCN treffene blir bilene merket i sidevinduene bak med hvite store nummer. Det er veldig enkelt og fort gjort. Hadde det kanskje vært en idè?

 

Slash: Du som har den svarte mantaen med gul dekor? Sto bortpå nordpolen og tok bilder da den kom forbi med rimelig kraftig rådebank. Det hørtes ikke noe særlig morsomt ut.

 

Jepp.. var min Manta d.. Skal ut med motor å sjekke rådelager og veiv om ikke så mange dagene.. Greit at sessongen er så og si over da..

var morro så lengde det varte oppe i Mo.. Fy faen for en herlig bane!

Håkon Andrè Flægstad

Manta B 2.0 16v Turbo

Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling

http://www.mantapitstop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel tilbake etter en veldig bra helg...Godt vær og mange råe biler..Bra av guttene som har klart å få dette til..Stå på..:)

Men som vanlig har man ting som man er missfornøyd med...:

Mer latterlig PR trix enn Koeniggseggen skal man vel lete lenge etter...Helt utrolig.:jerkoff:

 

- Hvem er det som bestemmer ang. kjøring og biler på banen RRS eller Sommertreff Crew? Alt for mange biler som ikke engang hører hjemme hos høggern slipper utpå. Minste kravet er vel 4 hjul? Hav har en bil med kunst frontrute på banen å gjøre?

Teknisk kontrollen må bli mye strengere. Hva med å flytte den ut av "pit lane"? Slik at man slipper kaos ved innkjøringen.

 

- Drifting og ukontrolerbart galskap.

Hvor mange tusen kr. koster det å rydde opp etter folkene som er av banen hver runde? Innføre "bot" for hver utforkjøring ala 500,- gang. Kansje de som kjører tenker seg extra godt om før de legger seg bredt uten kontroll...?

Hadde som sagt tidligere en episode da bilen til RMS fikk en stein på 7-8cm i dia. i fronten, og det var nok garantert ikke et tidligere Stcc løp som forårsaket at den lå midt i veibanen...!

Kosting mellom hvert opphold i heatene?

 

-Alkohol

Sier det igjen...Alkohol har overhode ingen ting å gjøre på Sommertreff arrangemanget...Drita fulle fjortisser og voksne folk veltende mellom bilene...Purken sin opptreden var vel heller latterlig...:coplight

 

-Prøveskilt

Hva med å totalforby prøveskilt på banen? Kun la inviterte me råe biler kunne bruke det.. Da unngår man "1500,-" biler.. Hva er det pulikum kommer for å se?

 

Ja var vel nok pepper for nå... Er bare så synd at folk ikke tør å si det de virkelig mener her på forumet...

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall treff.... Godt vær og mye kjøring!!!!! Lite avbrudd for berging etc etc!!!! eneste jeg ikke synes noe serlig om er forskjellsbehandlingen! At noen kan snike i køen ut på banen, mens andre må stå LENGE i kø! Greit de trekker folk... men det minner bare mere og mere om hva sommertreff begynner å bli! Ikke det det en gang var. Ei helg der folk kom for å kjøre på bane, og ha det gøy!

 

Kommer sterkere tilbake neste år!

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg ikke synes noe serlig om er forskjellsbehandlingen! At noen kan snike i køen ut på banen, mens andre må stå LENGE i kø!

De som kunne kjøre på venstre siden av køen i pit'n var vel kun de som hadde "stands" eller sponsorer. De legger en god del mere penger igjen enn "normale" Der før synes jeg det er helt okat det blir gjordt slikt.. Er jo kun å avtale med Sommertreff gutta det, muligheten er vel der for alle,men det koster jo...:D

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nok et bra treff men som kjent så er det ofte det negative som kommer frem og jeg gjentar mye av det som blir sagt tidligere i tråden ( i håp om bedring neste gang) :

 

- 300hk-regelen på Lørdag: OM det skal være slik, opplys klart og tydelig over speakeranlegget, og ikke opplys om dette fremst i køen slik at man slipper å stå en halvtime i kø bare for å få høre at man har for lite motor og må kjøre ut igjen. Jeg nevnte til han som ga denne beskjeden at det burde kanskje være rundetider som gjaldt og at jeg kjører lave 1:50 runder - han var saktens enig men en beskjed var gitt og han måtte bare forholde seg til det... :)

 

- Grus på banen: Fikk en stor stein i frontruta som resulterer i ruteskift - heldigvis var det bare en av steinene som haglet som traff meg, vet ikke hvor mange som traff de to fine blå Imprezaene foran meg. Oh well, men på generelt grunnlag må det spesielt i grip-heatene følges med og slås hardt ned på kjøring som resulterer i slike forhold på banen.

 

- Kjørekultur: Er det noen måte å få inn i hodet på folk at de bør slippe forbi åpenbart raskere biler? Dette syns jeg har blitt værre og værre siden første treffet da dette fungerte meget bra :)

 

- Alkohol på området: At folk har tatt seg en øl eller to før de kommer er vel ikke noe problem men åpenlys drikking på området og endel mer eller mindre dritfulle folk mellom bilene og da spesielt inne i pit'en er håpløst.

 

Mye negativt her - treffet var selvsagt ellers meget bra på de fleste måter og all honnør til Morten og gutta/jentene som står bak tidenes initiativ her oppi nord :D Været ble jo også helt kanon men hvor ble det av Sharif da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var meget bra, all ros til Morten og gutta som gjorde det mulig,

 

Men skjønner ikke helt det med at folk sniker seg i køen...? hva skal mann gjøre når mann har stand neste helt oppe ved depoet, rygge tilbake...? i den køen som hele tiden er der....?

 

Og det med Sharif har da ikke noe med ACR og sommertreffet og gjøre, deter han som ikke møte opp...

1995 Toyota Supra(singel turbo)

2007 Toyota Landcruiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg ikke synes noe serlig om er forskjellsbehandlingen! At noen kan snike i køen ut på banen, mens andre må stå LENGE i kø!

 

Som eier/sjåfør av en av ES tuning bilene så føler jeg meg litt truffet på denne, såklart. Liker ikke å "snike", men har hatt kommunikasjon med arrangørene og dem hadde ikke fått noe direkte tilbakemelding på at dette var upopulært...

 

Vi har prøvd å se an køa og kjøre utpå når det er litt lite kø, og de 4 "ekstrembilene" våre ble også relativt lite kjørt...

 

Vi prøver så godt vi kan å være hjelpsomme til alle som kommer og spør om ting, låner villig bort verktøy, har med endel reservedeler og bruker tid på å se på biler til folk som evt lurer på noe. Sånn sett er det veldig fint at vi sparer litt tid på å slippe å kjøre gjennom utstillingområdet og stå i kø...

 

Dersom folk syns at det skal bli slutt på at f.eks. vi har slike 'frynsegoder' så er det jo bare å si fra til gutta i pit'en så gir dem helt sikkert beskjed videre til oss, eller doserer slik at vi må vente litt lengre før vi 'sniker utpå'...

 

Vi på ES tuning er knallfornøyd med servicen til arrangørene. Hyggelige folk alle sammen. Masse trivelig folk ellers og fin atmosfære på Sommetreffene.

Vi trives mye bedre enn på gatebil...

 

Takk for ett konge treff :)

 

Morten / ES tuning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår