Gå til innhold

SOMMERTREFF 25 - 27 August - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Når det gjelder sniking i køen vil jeg dra fram et eksempel. Japan Auto sin No Secret sniker jo forran køen hver gang. Dette reagerer sikkert mange på, men Tom Ole som kjører den spurte meg sist gang om han fikk lov til dette siden dekkene bare varer 3-4 runder på banen. Mange av dere kjører jo hele helgen på ett sett med dekk, og da gjør det jo ikke noe om man må vente 20min for å komme seg ut på banen. Selv om Tom Ole slipper utpå forran andre så er han jo tilbake i depot etter bare noen få min og da slipper neste mann ut på banen.

 

Er vanskelig å si om dere er fornøyd eller ikke, men vi tar all kritikk til oss og skal diskutere med de vi leier inn til renhold, sikkerhet osv hva vi kan gjøre for å bli bedre til neste år.

 

Men tenk litt på en ting. Hvis vi skrur opp prisene til 5-600.- for tilskuere og 1500-2000.- for banekjøring kan vi nok ha flere folk til kosting og renhold, men er det noen som ønsker dette? Det virker på noen av dere at å gjennomføre et 100% perfekt treff ikke er noe problem og vi bare ikke gidder å gjøre det. Vi prøver så godt vi kan, men husk at vi er bare 4 kompiser uten noen utdannelse i ledelse, administrasjon eller noe.

 

Synes dere gjør en utmerket jobb, det vil alltid være noen magler på slike treff.. Eller ting folk synes er riktig eller galt, stå på vidre :)

1995 Toyota Supra(singel turbo)

2007 Toyota Landcruiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes at verstingheatet ikke er en dum ide men som motry740 sier er det litt dumt å bli jaget bort etter å ventet i kø i en time.

Men vis man får lager et verstingheatet som legges i programmet vil det bli bra. Synes det virket ganske greit med grip og drift heatetene.

Ser frem til å treffe Morty740 og resten av drifterne til neste år.

Treffene blir bare bedre og bedre for vær gang så sommertreffe crewet tar lærdom av ris og ros fra folket.

Ser veldig frem til våren.

Takk

 

Klart vi ikke kan lage et perfekt treff uten dere, vi trenger både ris og ros for å klare å klare å tilfredstille flest mylig på et slikt treff.

 

Denne gangen ser vi at vi må jobbe videre med: toalett, teknisk, og porten.

 

Det har vi tatt til oss, og vi skal prøve å lage en bedre plan på dette neste gang..Men dere som når har vært på treffet flere ganger, kan gi de forslagene dere har til post@sommertreff.no

Da vil vi gå igjenom de, og se hva vi kan gjøre med de.:respect

 

Takk til alle som møtte opp, og alle som lagde det til det beste høsttreffet hittill.:thumb

Espen

http://www.sommertreff.no

 

- Audi S4 -

- Honda Civic -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig stort sett en ting jeg har å sette fingeren på, og det er toalettene, spesielt på Søndag.. Så ut som det hadde vært fest der hele helga, toalettpapir-holdere var rasert, og tror det var to dasser igjen som hadde ring intakt.. Hva er det folk driver med egentlig?

En ting er å holde toalettene rene, men å drive å reparere de flere ganger for dagen begynner vel å bli drøyt..

 

Påfyll av papir hadde dog vært hyggelig! ;)

 

Ellers var det et knalltreff med mye sol, og mye pent og se på!

Jeg og resten av oss i Tevo-'crewet' hadde mye moro i hvertfall :)

 

Jeg veit iaffal om en som kommer neste år :)

 

Når det gjelder doene, så tror jeg nesten at vi må ha DOVAKT, hvis ikke så blir det vel bare kaos..Kansje vi må prøve det.??:iconsm

Espen

http://www.sommertreff.no

 

- Audi S4 -

- Honda Civic -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk faen ikke kan la andres ting ligge i fred da.

 

 

Det er tydeligvis ett stort prob :( Under breisladd konk så var det noen som hadde gjort hærverk på min bil :( Hva di har gjort er uintr, men di som har gjort dette,er blitt filmet, så hvis det ikke dukker opp noen PM elelr noen lig. snart så blir det anmeldelse, med en liten video snutt ilag med.. Er det noen andre som har fått ødelagt bilene under breisladd konk, så er det bare å si ifra, før det som er filmet deler jeg gjerne, slik at idioten får sin straff..:fatality:

 

 

Men ellers ett meget bra treff, mange råe biler.. Så all honnør til morten & co. Gleder meg allerede til neste år :D

Mercedes 190e 2,3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var en liten missforståelse pga dårlig kommunikasjon mellom oss i crewet og RRS som styrer banekjøringen. Poenget var å la kun de med jevnt over raske rundetider kjøre under grip. Det er tross alt snakk om EN time om dagen at undermotoriserte må vente. Det begynner å bli endel raske biler på treffene og vi er nødt til å ta litt hensyn til dem og. Alle andre har ALLE de andre timene med kjøring til disposisjon.

 

Jeg har 105kh originalt på forden min, og jeg kjørte rundetider på rundt 2.01...

jeg fikk ikke slippe ut heller :hmmmmmmmmm:

'66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio.

"Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kjørte med bilhengere sørover etter treffet... har dere tunet trekkvognene også?? Hvit/orange transporter fra PK motor... Blå Hi-Ace med Volvo 140 på henger...

 

Hehe, hadde kjent folk med jevne mellomrom foran oss som starta tidligere på dagen så viste at det ikke var kontroll ;)

Bilene får diesel`n sin for å si det sånn......min ligger på 1,6 på mila på slik kjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde kjent folk med jevne mellomrom foran oss som starta tidligere på dagen så viste at det ikke var kontroll ;)

Bilene får diesel`n sin for å si det sånn......min ligger på 1,6 på mila på slik kjøring

 

 

Tipper at volvoen hadde brukt mer :roll: 240`n som jeg kjørte sammen med lå på greie 2 liter på mila på hjemtur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde kjent folk med jevne mellomrom foran oss som starta tidligere på dagen så viste at det ikke var kontroll ;)

Bilene får diesel`n sin for å si det sånn......min ligger på 1,6 på mila på slik kjøring

 

Bra det da... det var det vi gamblet på at dere hadde... så vi turde tråkke på litt mere vi og. Jobba oss sakte framover i køen, så mista vi deg i Hi-acen av syne... leeenge... og lurte til slutt på om vi hadde kjørt forbi uten å legge merke til deg.

 

Kjørte forbi transporter'n en gang, for så å bli forbikjørt av han igjen rett etterpå :D Lo godt da ja... regnet med det var for å terge litt.

 

Brukte litt bensin vi og, men ikke så gale. Gikk ca 1,3 på mila, me en snittfart på godt over 90 på hele strekket fra Mo til Sykkylven. Og vi hadde da noen stopp underveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det da... det var det vi gamblet på at dere hadde... så vi turde tråkke på litt mere vi og. Jobba oss sakte framover i køen, så mista vi deg i Hi-acen av syne... leeenge... og lurte til slutt på om vi hadde kjørt forbi uten å legge merke til deg.

 

Kjørte forbi transporter'n en gang, for så å bli forbikjørt av han igjen rett etterpå :D Lo godt da ja... regnet med det var for å terge litt.

 

Brukte litt bensin vi og, men ikke så gale. Gikk ca 1,3 på mila, me en snittfart på godt over 90 på hele strekket fra Mo til Sykkylven. Og vi hadde da noen stopp underveis...

 

Jeg var 4,43t på tur oppover, sikkert litt lettere nedover men ikke stort, så forbruket er ikke så sinnsykt for motoren gikk det den klarte stort sett hele tiden. Skal få på 3" og coolèr til neste tur:p

 

Du/dere sin kjørt BMW vogn? så PK ble forbi kjørt i speilet også kjørte han forbi rett etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra Tom Ole på JapanAuto. (han har ikke brukernavn her på Bilforumet)

"Når det gjelder sniking i køen vil jeg dra fram et eksempel. Japan Auto sin No Secret sniker jo forran køen hver gang. Dette reagerer sikkert mange på, men Tom Ole som kjører den spurte meg sist gang om han fikk lov til dette siden dekkene bare varer 3-4 runder på banen. Mange av dere kjører jo hele helgen på ett sett med dekk, og da gjør det jo ikke noe om man må vente 20min for å komme seg ut på banen. Selv om Tom Ole slipper utpå forran andre så er han jo tilbake i depot etter bare noen få min og da slipper neste mann ut på banen."

 

Har følt litt på dette selv og har ingen god følelse av å kjøre foran andre. Vi kjørte også en del med en Skyline GTS på banen og kjørte da alltid i køen. Med "No Secret" bilen har vi fått flere hundre spørsmål fra tilskuere som ønsker en tur med bilen, noe som er veldig hyggelig... Kjører derfor konstant med tilskuere som ønsker å sitte på og har da prøvd å få med så mange som mulig. Kjører derfor ofte kun en runde og kjører så inn for å bytte passasjer igjen. Dette er umulig å få til hvis vi måtte stå i kø for hver passasjer. Begynner også kjøringen med å stå i kø, "sniker" kun når vi bytter passasjer eller dekk. Håper det er forståelse for denne snikingen, ellers lytter vi gjerne til motargumenter og slutter med "snikingen". Takk til alle som var på ACR og igjen var med å få til et meget hyggelig treff. Gleder oss stort til neste år.

 

Mvh

Tom Ole Svendsen, http://www.japanauto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bryte litt inn på all klaginga så vil jeg skryte om ett veldig bra treff! Det var mange flotte biler og folk innom, får å ikke snakke om hvor mye flotte jenter som var dær på dette treffet!

 

Jeg storkoset meg selv om jeg var litt uheldig med en løs peilepinne på 1 runde med dampende varm olje, mistet en hel del olje rundt en runde og skadet ett eller flere rådelager allerede på lørdags formiddag så fikk jeg opplevd ett publikums perspektiv også for å se positivt på det.

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår