Gå til innhold

custom lykter

Ranger emnet

johnivar88

Anbefalte innlegg

Har lyst til å prøve noe nytt på en bil jeg ikke er så alt for redd for.

Noen som har prøvt å få noen lykter, nå tar jeg et eksempel fra fri luft.

baklykter fra Mitsubishi Eclipse over på en Golf??? er det mulig og hva må gjøres? hvor mye arbeid vil du rekne med? og hva må evt skiftes? noen som kan lage en how to på dette? ett eller annet bare det hjelper:) hehe

det samme gjelder jo frontlykter.. noen som kan hjelpe med det også??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vell gå greit om du kan håndtere vinkelsliper og sveiseapperat..

Vil ikke anbefale deg å gjøre dette, å lage nye fester til lyktene kan fort bli et stort problem om man ikke har riktig verktøy og utstyr..

Holder på med det samme selv, bare at jeg skal ha over noen corrado hovedlykter på min golf II.. Er ikke bare og bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eclipse har vel litt "runder kanter" og vil ikkje passe på ein golf. spess golf I.

finn ein bil med samme form bak så går det betre:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir jo vanvittig mye enklere om du har med plåten rundt lyktene fra donorbilen da!

håper ikke fri luft forslaget ditt gjald en golf 1,

for det hørtes ikke noe særlig ut, selv om jeg ikke vet hvordan eclipse lyktene ser ut

haha seff skal jeg prøve det

eller ikke!:P tipper eclipse lyktene koste en formue. vet at skyline lykter koster 6000 for 1!! front lykter da vel å merke:)

men ja nei det fri luft greiene var kun for å gjøre et eksempel. Har en rusten primera som skal bli rust fri også ville jeg gjerne ha de S14 Silvia lyktene i stedet for de orginale:) men men...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider