Fres Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hva sier dere hvis dere har en feil på bilen at noe ikke virker helt som det skal eller ikke i det hele tatt? Godt brukt her i bygda er: Grønn overledning, hvis du er skikkelig på bærtur kan det hende du har dratt på deg en gjennomsiktig overledning, belive me, det er noe du ikke vil borti. Komp i koilen, uff og uff! Pæra har gått i kanten, eller "han har glemt å fylle blinklysolje!!" Jeg bruker ofte unnskyldninger som: "ladetrykksregulatoren virker negativt idag, jeg lader 2kg i minus!" hvis jeg blir forbikjørt hehe... Hva sier dere? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kast i coil-lagret. Strekk i ene pluggen. Virus på datasprutet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 rust på kebabstaget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 tomt for plystreolje i plystreboxen Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 "gåent kulelager i den roterende bunnpannen" Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det må da vell være grenser på dårlig humor... At folk går rundt å sier sånnt. må være et tegn på lite/ingen innsikt. Hadde klikka om noen kom å skulle være morsom når jeg står å plages med noe på jobb. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 fyllt forluft i bakdekkan! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kast i coilen, punktert svinghjul , feil justert ventilkakkfordeler osv osv Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Kast i coilen er vel vinneren :D Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Troll i trompeten er en sikker vinner på turbomotorer, hvis du blir frakjørt... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Nei nei, du må ha ett forrover lager, det der er ett bakoverlager! (Skal si lærlingen klødde seg i hodet ) :D Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Bare få folk til å kjøpe rutete lakk det. Eller lete etter sleggefett. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Flens i slurelageret og kondens i kobberfusjonene. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Mener jeg har sett en lignende tråd før, men for min del skader det ikke å le litt til :D Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 loper i bremsesystemet er mye brukt her, annet ord og lomper er luft. eks: "øy du æ tru æ he lompe i systeme mitt, gidde du å jælpe mæ me å lompe bræmsan i mårra?" Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg