Gå til innhold

Innbrudd!

Ranger emnet


rullest0l

Anbefalte innlegg

I dag, den 15.juni, hadde jeg innbrudd i bilen min, en peugeot 306. Den stod på en parkeringsplass ved siden av Jarmyra fotballbane. Jeg ble frastjålet både basskassen og forsterkeren. To kamerater jeg tok følge med la merke til en ungdomsgjeng som stod litt bortenfor i en hvit BMW. Det er muligens disse, så vi drar tilbake for å se i morgen om de møter opp da også! Jeg husker verken hva bassen eller forsterkeren heter, men si ifra om dere hører noe! Det er jo tross alt 5.000-, i vasken, ikke mye for anlegg, men mye for lommeboken!!

 

Skal vi gå å ta de? Hadde jeg sett det skulle jeg og gutta jeg var med gitt de GRISEJULING! Håper dere skjønner meg, og mener samme som meg.. Endelig fått effektanlegg, men da det kommer forsvinner lyden innvendig. For noen beist!:hvaskjera

VW Golf 2006, 1.6l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han tørr ikke si merke :P hah..

 

alltid kjipt at folk bøffer. foreslår at du snakker med de i den hvite bmw'en, får noen navn.. anmelder det til politiet :)

 

Jeg fant ikke kvitteringene min, men jo, om jeg ser de samme sted i kveld, får jeg med en 10 kamerater, så snakker vi med de, får navn, tar regnummeret osv. Har vært på Majorstua politikammer i dag å anmeldt dette.. PS: Dette anlegget var nytt, kjøpte det på Thorsov Bilrevisita!

VW Golf 2006, 1.6l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert no pioneer du har kjøpt da? hvis det ikke var chine greiene men de koster jo ikke så mye.. du har vel ikke no forsikring som dekker dette da kanskje?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anngående innbrudd så fant jeg nettopp ut at noen har prøvd å bryte seg inn i vanen min.. ødelagt 2 låser og prøvd å dra ut hele sylindern og lagd bulk i døra..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke hjemme,..

 

Regner med du har reiseforsikring ? Jeg ahr vertfall 4-5 av dem pga. påprakk via div organer, foreninger osv..

 

Ta kontakt med dem og forklar saken. Siden du ikke er hjemme er du på reise, dette gjelder de fleste forsikringer.

 

Det som evt. bilforsikringen ikke dekker kan du ofte få dekket via reiseforsikringen. Mulig egenandelen er mer gunstig der også. Ring alle og sjekk..

 

Kan fort være grei timesbetaling om du tar de telefonene :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår