neptyr Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Noen som har erfaringer med disse ? tenkte spesielt på den nye Xterminator serien. Jeg handla meg just en, og så inni, men jeg følte det var liten strømforsyning + lite kondiser.. Men skal kansje ikke være så evig mye dill for å få en god 2x100watt rms forsterker ? Her er bilder av en litt større XT-amp: http://ampguts.realmofexcursion.com/USAmps_XT-1600.2/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 USAmps blir regnet for å være noe av det beste, hvertfall de dyrere seriene. Har ikke hørt noe om de billigere, eller mindre i det hele tatt, for den saks skyld, men tror neppe det er dårlig. Koble opp og gjør opp din egen mening! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Var planen, men det ble litt sent nå :) Jeg tok bare (klarer ikke å dy meg så elektrofil som jeg kan være) å skrudde av dekselet for å titte, og det var rimelig mindre komplisert opplegg enn i min MRV1507 fra alpine :) Så jeg begynte å lurelitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Vel, jeg betaler heller for watt enn for duppeditter! :) Alpine har en tendens til å slenge mye jall man ikke trenger inn i forsterkerne sine, da. EQ, lys, voltmeter etc. Jo færre dingsebomser, jo bedre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Vel, jeg betaler heller for watt enn for duppeditter! :) Alpine har en tendens til å slenge mye jall man ikke trenger inn i forsterkerne sine, da. EQ, lys, voltmeter etc. Jo færre dingsebomser, jo bedre! :) True that, men dette er en gammal alpine, uten så mye dippedutter =) Bare noen EQgreier from hell :p Men nå skal jeg koble opp saken og teste :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg