Gå til innhold

Znip - Mazda 626 GC - Oppussing & Turbo konvertering

Ranger emnet


Znip

Anbefalte innlegg

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

angående valse apperat, svein erik på styling tech har det å låne ut det ei hælg fer ein 200 lapp mein æ! du ska itj bygg dæ coilovers sjøl da? keeep it uuup(Y)

 

hmm.. jasså ja :rolleyes:

Får vel høre litt nærmere om det da!

Hehe.. nesh.. Blir vel proggresive dempera å senkefjører ja..

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaddaaa.. har vel gått godt over en mnd siden siste update.. Får vel skylde på julerushet som resulterte i mye arbeid..

 

Men fikk gjort litt ikveld da

 

Fikk forresten denne saken i julegave av en kompis! :D

129.jpg

 

Calipperne fram er ferdig sandblåst / pussa å ligger nå i diesel

127.jpg

 

Ble lei av å fylle sand like ofte som kompressorn lada.. Så gjorde det enkelt!

131.jpg

 

Litt fjerning av asfaltmatter når blåsing blir kjedelig..

128.jpg

 

..Og litt lesing.. Her sitter sjefen sjøl og leser omtalen om sitt eget prosjekt i den nyeste utgaven av Gatebil

134.jpg

 

Calipperne bak har bada i diesel i en goood stund nå, så de ble tørka, og påført bremserengjører. Stemplene ser også strøkne ut

133.jpg

 

Fyfaen denne lukta dritt

135.jpg

 

En kompis pusser litt på tysker-stål

130.jpg

 

Et lite bilde helt på tampen ;)

132.jpg

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ghost, det kunne jeg fortalt deg.. haha

 

stå på znip! savner alle updatene dine!

 

åja, men eg fekk ordna det på anna vis likevel. hadde kun bruk for den ein gong så :)

 

ontopic

har bladd litt gjennom tråden og ser ut så bra arbeid, men fann ikkje ut korleis trykkregulering du skulle bruke? blir det elektrisk boost controller eller mekanisk?

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ontopic

har bladd litt gjennom tråden og ser ut så bra arbeid, men fann ikkje ut korleis trykkregulering du skulle bruke? blir det elektrisk boost controller eller mekanisk?

 

 

så langt har jeg ikke kommet enda.. men blir vel mekanisk vil jeg tro

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår