Gå til innhold

Znip - Mazda 626 GC - Oppussing & Turbo konvertering

Ranger emnet


Znip

Anbefalte innlegg

Har vel ikke noen bilder av catepillaren i bakgrunnen :)

Hehe, nei har ikke det babyhmm?

 

Vurder og sett radiatoren og vifte på utsiden av motor 'ramma' for mer plass på innsiden.... det vurderer nemlig jeg på proben :)

Jeg vurderer å sette den INNI ramma:P Har tatt vekk et stag som står i veien.. Får tak i en litt mindre radiator, som passer imellom lyktene liksom.. Stiver også opp kaross :)

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

yup:) Du må jo jobbe på understell også da, greit med sikkerhet da du setter på enn sånn turbo :D

 

Har tenkt på det også ja, Brembo eller EBC slissa skiver skal på, og GT bakstilling med skivebrems

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg vet... trengte ikke og fortelle det:) Hvorfor ikke få tak i FE3 dohc, og turbo konverter den:) Eller F2T som har samma motor fester, så har du allerede en turbo motor med riktig kompressjon...

 

fordi denne bilen skal på veien, å har vært avskilta i over 6 mnd (mista kortet i mars) og må da på visning. Derfor skal denne inn til visning i mars / april med orginal GT motor, og rett hjem å bolte on turbo kitet

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... luring ja... det er det vi har med og gjør her:happyhappy:

 

Stå da, jeg skal følge med deg på denne ihvertfall... ikke skuff meg:boxers hehe

skal bli bra dette vettu;)

hehe, promise!:fatality:

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi denne bilen skal på veien, å har vært avskilta i over 6 mnd (mista kortet i mars) og må da på visning. Derfor skal denne inn til visning i mars / april med orginal GT motor, og rett hjem å bolte on turbo kitet

 

 

Bilen må vel ikke vises på biltilsynet for det om den har vørt avskiltet i 6 måneder eller?

Trenger vel bare en eu godkjenning på et bilverksted?

Hvordan er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen må vel ikke vises på biltilsynet for det om den har vørt avskiltet i 6 måneder eller?

Trenger vel bare en eu godkjenning på et bilverksted?

Hvordan er det?

 

Hei, er den avskiltet i mer enn 6 mnd må bilen på visning hos BT for få tilbake skiltene sine:shake

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår