Mandel Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg er så utrolig lei av og se folk grise til 3'erne sine med m3 speil, rs fangere, "rear-diffusors" og klistremerker ned nos logo og lignende.. Folk må forstå at i disse bilene ligger det MYE skjønnhet som popper frem hvis man legger en liten mengde arbeide i det som allerede er der.. Man trenger ikke bruke feriepengene på glassfiberfangere og kråmfelger i størrelse 18" for og lage ødelegge en golf, når potensialet til noe unikt ligger der fra starten ! Derfor legger jeg ut et lite bildearkiv av 3'ere som jeg har samlet opp i senere tid, i håp om at det kan bringe litt inspirasjon i riktig retning.. Her ligger det hovedsaklig 3'ere som i mine øyne ser særdeles bra ut.. ( jadda både vento og golf er samma ulla i mine øyne ) ( NB! enkelte forekomster av m3 speil kan forekomme, men da er det andre deler av bilen jeg vil ønske og vise frem )... happy eyefeast ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Så et par eksempler på ting som er forbudt dersom du er ett ekte vw-hode ! Til slutt vil jeg få runde av med et stykke HEAVEN...dette er i mine øyne det ypperste av det ypperste.. ! Føler du at du har noe positivt og bidra med, så hiv deg på bølgen og lim inn noen bilder ! ( NB! KUN MK3 ) !!! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Noe så lavt.. helt sykt.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 mye fint:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Mye pent her, men dassrull stilen og ekstrem dekkstrekk er noe av det dummeste jeg ser. Ser ut som den har støttehjul Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 masse nice her da å masse dritt...... hadde jeg hatt penger i pungen hadde min bil vært ganske lik disse her ;) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ser bra ut disse, nedover Europa kan de dette cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ta bort ca halvparten av bildene, så er vi enige om at det kan være til inspirasjon ;) Har et par bilder til av den nederste jeg kan poste når jeg er hjemme fra jobb. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Dette er noe av det barskeste jeg har sett av Golf 3-mods (om man hadde fjerna speila).. :) Er enig i at mye av det er bra, ser du har en forkjærlighet for det minimalistiske/cleant/old school.. Ikke helt min gate, men pent er det. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Det blir jo opp tilhver enkelt hva man vil, og hva man liker :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Talbot-speil er en klassiker <3 Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 vel til dere som klager over at det er for mye stygt her så skrev jeg i første innlegget her, at dette er biler som i MINE øyne ser særdeles bra ut. Det finnes også bilder av biler som har enkelte fine mods, men også noen relativt fæle.. Så folkens.. Less symøtesnakk, more pictures ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Så for å oppsummere: - hellakkering - MYE senk - kantfelg Det var vel det?:D Mye bra her da. Men er ikke veldig mye mer enn orignalspeila som ser fine ut på en MK3 da... til nøds noen M3-speil som ikke gjør altfor mye utav seg. Kromma speil burde vært forbundt. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har per dags dato til gode å se noen speil som er penere enn de originale, tror jeg. De passer faktisk bilen utrolig godt.. :) Men all cred til Mandel som opprettet tråden, og gadd å legge ut så mange bilder.. Mye inspirasjon å hente her.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 vil si meg enig at orginalspeila ser bra ut, men pzwo speil er jo faktisk et sett speil som passer veldig bra til golf 3.. takk for at dere setter pris på tråden, og jeg håper folk vil lime inn mer bilder her slik at jeg ikke blir den eneste.. Kom også med bilder av felger du synes passer bra på golf 3 / vento Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg