Mandel Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Går jo og bare sveise igjen bakdørene også da cheers heh den var go. ! ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 her kommer oppskriften :) ser lett ut ikkesant :P noen med vento som føler det klør i fingra? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 eneste ankepunktet er at bakre siderute ikke flukter så veldig pent med bakdelen av c-stolpen .. desverre. men fett lell Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Den røde ventoen der såg sykt lang ut.. men den blå var fin! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ser bra ut disse, nedover Europa kan de dette cheers Må faktisk korrigere deg ganske kraftig her, er dem over dammen (les: USA) som har utrolig fete stiler på Mk3'ene sine. Mandel, god å se at vi har lik smak vertfall (: og nå må du faen meg se til å kjøpe deg en ny Mk3! Gidder ikke å lete etter bilder nå, men jeg kan jo slenge opp noen av min som fremdeles er under bygging til min stil, ikke noe plastikk her gitt :p OEM+ <3 Fant ett par nydlige dub's litt kjapt: Plastikk kan være okei, viss det er gjordt skikkelig! MIN DESIDERTE FAVORITT!!! Må bygge meg en sånn en! Så folkens, kom dere i garasjen å BYGG! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Angående 2-dørs Vento.. Dørene på en 3-dørs Golf er jo lenger enn framdørene på en 4-dørs Vento (tror jeg?), ergo ville B-stolen komme i veien..? Ser jo ut som det ikke er noe problem på bildene over.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Angående 2-dørs Vento.. Dørene på en 3-dørs Golf er jo lenger enn framdørene på en 4-dørs Vento (tror jeg?), ergo ville B-stolen komme i veien..? Ser jo ut som det ikke er noe problem på bildene over.. Er enig i at beskrivelsen ovenfor kan virke noe mindre avansert enn det det faktisk er.. her kommer bilder fra en annen operasjon som kanskje illustrerer litt bedre.. og slik ser den ut i dag :( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ah, så den flytter B-stolpen.. :) Begynte å lure litt fra bildene over, om det gikk så glatt uten å bevege på B-stolpen.. Men da er jeg med.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Men Mandel, kommer du tilbake til MK3 eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 gjør nok det en gang i tiden, men ikke neste bil i allefall.. da blir det noget med krutt under panseret og godt grep på de fleste hjula ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 gjør nok det en gang i tiden, men ikke neste bil i allefall..da blir det noget med krutt under panseret og godt grep på de fleste hjula ;) VR6 Syncro, Kompressor mata!! ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hehe blir nok noe "litt" annet :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 What not to do! What to do! :wave Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 :wave håhåi :D bilen min jo..( eller gamlebilen burde jeg vel heller si ) Nå føler jeg meg beæret :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Den med kamelonlakk som var bredda og den hvite golfen, ikke fint :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg