dezvipe Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Alt det bare til meg? :D Tja, ser jo ikke verst ut da. Den HAR jo faktisk pene originale linjer. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Alt det bare til meg? :D Tja, ser jo ikke verst ut da. Den HAR jo faktisk pene originale linjer. Jepp, ville ikke hijacke din tråd, så jeg postet det her i stedet. Den har veldig pene linjer, og som med mange andre biler, det gjelder bare å utnytte det rett :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg har fremdeles store problemer med å fatte panser-BH-fetisjen. Greit det kanskje er praktisk, men det er vel ikke akkurat praktisk bruksbil man har når man kjører skamsenk og 18".. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg har skikkelig undertøysfetish:) Panser-BH kan være prikken over den berømte i'en i mange situasjoner. Jeg skal bestille det så fort jeg får en annen bil, og ikke hvor praktisk det er jeg tenker på. Er heller det at det ser bra ut og skiller seg ut mer:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Så en gul Audi A4 i et svensk blad her om dagen som hadde BH over hele fronten, så det finnes mer enn panser-BH om du har skikkelig fetisj.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Så langt har ikke fetishen min gått enda. Holder med lett påkledning;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hvor får man tak i slike BH'er da? Liker helst at biler(og personer) går uten sånne jeg :) :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 www.autobra.co.uk selger panser-BH:) Sexy: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe, lættis =0) Noen som har handlet der før? som vet om leveringstider og sånn? Dette kan vel kanskje du også massern, siden du er guru2000 :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hvis noen vil diskutere bra's kan de gjerne lage en "Bra fetish"-tråd. Denne er ikke egnet for BH-sikling (på BH og det under). For å komme tilbake på topic; All for now.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe, lættis =0) Noen som har handlet der før? som vet om leveringstider og sånn? Dette kan vel kanskje du også massern, siden du er guru2000 :) Jeg har handlet derfra før, og vil foreslå at du sender mail til Tom Hope som styrer Autobra.co.uk og høre med han om frakt til Noreg. Jeg prøvde først å bestille fra siden hans, men fikk ikke det til så da ble det mail. Ventet lenge på min BH, da produsenten var tom for BH`r (Tydelig vis populært med BH) Men fra han fikk de inn til den lå hos meg tok det vel maks 1 uke. Er ganske greit det, og han klarte også å droppe den Engelske momsen også (ikke alle som klarer den) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 mye pene biler der, artig å se.. syns slike bh på bil er fett som fy jeg Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe, lættis =0) Noen som har handlet der før? som vet om leveringstider og sånn? Dette kan vel kanskje du også massern, siden du er guru2000 :) Jeg har handlet derfra før, og vil foreslå at du sender mail til Tom Hope som styrer Autobra.co.uk og høre med han om frakt til Noreg. Jeg prøvde først å bestille fra siden hans, men fikk ikke det til så da ble det mail. Ventet lenge på min BH, da produsenten var tom for BH`r (Tydelig vis populært med BH) Men fra han fikk de inn til den lå hos meg tok det vel maks 1 uke. Er ganske greit det, og han klarte også å droppe den Engelske momsen også (ikke alle som klarer den) Som jeg skulle si til deg, audifanatic handlet der ifra, og funket fint det som du ser her:) Til topic: Se bort ifra speila. Porsche-felger duger (var vel det eneste spektakulære med bilen også) Pen Vento: Samt noen av en rå Harlequin Edition for de spesielt interessert (meg inkludert :)): Mulig noen er postet før, men det bryr meg strengt tatt lite. Var dette jeg gadd å rote fram nå:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Her kommer det litt til: Død over M3-speil (men ellers bra) Hvite Golf'er er PENT:) Nok en hvit en (denne gang en pen Cab) Til og med hjulkopper kan se bra ut Vento med ATS Cup (felger som jeg opprinnelig var skeptisk til på en 3'er, men ser overraskende bra ut) Nyyydelig:) Helt klart en favoritt Bestekameraten til Marvil:) Gjesp, dette ble man trøtta av gitt. Ihvertfall noe å se på enn så lenge:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Let's play the bumping game! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg