loyfah Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 hva med den golfen? sjekk " legg ut bilde av din golf her "( eller hva den tråden heter ) der har brukeren posta bilder av bilen sin, han kommer vel fra sunndalsøra elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Den er i mine øyne et godt eksempel på at det ikke skal så mye til for å få en Golf litt fet og unik.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 santsant, liker den golfen jeg også. vet ikke helt hvorfor =o bareblodsenk og felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Blodsenk og felger er 99% av en fin bil;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 m3 skjørt på den siste så ikke bra ut, men ellers var den veldig fin da:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hyyysj.. Overse det ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Likte disse to jeg, noen som har flere bilder av disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 disse felgene her noen som vet åsse felger det er ? har så lyst å sette de på golfen min nå at ja hehe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 OZ futura eller noe i 9x16 kanskje? :P edit: Nei, det vr det visst ikke, men de ligner. Futuraene er vel kanskje mer "rette" på de "spilene" eller no? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 disse felgene her noen som vet åsse felger det er ? har så lyst å sette de på golfen min nå at ja hehe Tipper det enten er Kerscher eller Artec/s1 Edition, men mest sannsynlig Artec/S1 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Tenkte Keskin KT1 med en gang jeg, men ikke umogeleg at jeg tar feil. http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=511 Edit: Lignet ikke så mye som jeg trodde nei ... Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Tenkte Keskin KT1 med en gang jeg, men ikke umogeleg at jeg tar feil. Mer Keskin KT2 over dem enn KT1 :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 har m3 speil på bilen min....men di var montert på da jeg kjøpte dei. noen som vet om noen sider der man får kjøpt org speil? Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 http://www.norskbildelsenter.no/ har speil. Det bilde av de to cleane golfene loyfah var helt fantastisk! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg