Gå til innhold

Toyota Camry 2.0Gli 86mod

Ranger emnet

Mfall

Anbefalte innlegg

Selger min toyota camry 86 mod grunnet sykdom og flytting. Bilen ble kjøpt av en eldre kar som jobbet på toyota og er såsi ikke kjørt siden. Den står uten skilter, men tror ikke det skal bli noe problem å få den på veien med skilter. Har ikke funnet noen tekniske feil med den, bortsett fra at den trenger et nytt batteri.

Info:

Km: 299400 ca (evighetsmaskin?)

Farge: Hvit

Interiør: Blått(meget pent)

Befinner seg i Trysil, Hedmark.

Den selges som den står for Hbo 1500 kr. Bilde via mail, så helst kun seriøse henvendelser m'm kiddie

Mats a.

- 91 mod VW Jetta Gl 1.8

- 86 mod Toyota Camry Gli 2.0i (selges for 1500 i trysil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger min toyota camry 86 mod grunnet sykdom og flytting. Bilen ble kjøpt av en eldre kar som jobbet på toyota og er såsi ikke kjørt siden. Den står uten skilter, men tror ikke det skal bli noe problem å få den på veien med skilter. Har ikke funnet noen tekniske feil med den, bortsett fra at den trenger et nytt batteri.

Info:

Km: 299400 ca (evighetsmaskin?)

Farge: Hvit

Interiør: Blått(meget pent)

Befinner seg i Trysil, Hedmark.

Den selges som den står for Hbo 1500 kr. Bilde via mail, så helst kun seriøse henvendelser m'm kiddie

Bilder til tom_roger_veslum@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for at du sier ifra.. Sender iallefall bildene nå..

Bilen har rusthull i høyre framskjerm og rust på dørene på venstre side, men er så godt som rustfri på hele høyresiden, under og i motorrom.. Tror kanaler osv skal være greie også..

Mats a.

- 91 mod VW Jetta Gl 1.8

- 86 mod Toyota Camry Gli 2.0i (selges for 1500 i trysil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som du er intressert i alt under 20.000kr, men blir ikke noe med deg, sånne blir jeg irritert på. har prøvd deg på begge jeg solgte. tror det var deg jeg ble irretert på pga. det va bare mye sms og snakk

Når man begynne å angripe kjøperen med sinne på mld, så er det kanskje ikke rart man gir faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider