Gå til innhold

Trenger en vurdering av dere!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har sett flere eldre amcars med miniatyrskilt. Skal forhøre meg litt på 4 julitreffet med de som har det. Jeg heller hvertfall mest mot den modifiserte om dagen.

Men likte også chevykens forslag...

Jeg har lite skilt forand etter nesten en time med forslag av ymse kvaliteter endte han på lite skilt forand, fordi jeg sa til han at jeg fikk flere multer fordi skiltene måtte klipes,og heller ingen naturlig plass å feste det. etc. tmtoktober0052bk.jpg[/img]

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhhmm.. så ikke helt logikken i den posten der camarocab... har du mulighet til å utdype litt hva du mente?

Jeg byttet front på bilen når jeg lakerte den og dermed var alle hull etter tideligere skilt borte, jeg tok da turen til biltilsynet og ville ha et lite skilt forann , denne diskusjonen tok lang tid og han krabba rundt fronten av bilen med et stort og et lite skilt (begge avlange) han ville ha et stort skilt men jeg nektet å sette det fast i "støttfangeren" fordi da måtte det brettes etc. så etter mye om og men fikk jeg et lite skilt og plasseringen som du ser er godkjent av biltilsynet.

Skjønte du mer nå:) jeg leste ikke hva jeg skrev forrige gang se nå at det er litt gresk.

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

camarocab: er det en ekte cab du har, eller er den ombyggd?

Den er ombygd men det ble gjort da bilen var ny, sjekk disse linkene den er til siden som forteller litt om disse bilene

CONVERTIBLES

This section credit Ken Boughton.

Fact:

* The cars were converted by National Coach Engineering (NCE); 2525 North Lakeshore Road; Port Sanilac, Michigan 48469. NCE is no longer listed in the Port Sanilac telephone directory.

* The worldwide distributor (middleman) for these vehicles was a company called American Clout of San Jose, California. This company no longer exists. Their telephone number has since been reassigned to a Light and Electrical Supply house.

* Only certain GM dealers were selected (authorized) to sell these vehicles.

* The average cost of a Z28 conversion was $17,200. (This was about $3,000 more than a new Corvette.) The conversion added $7,500 to the MSRP.

* Conversions included both Z28s and Trans Ams.

* GM claims to have no knowledge or records of these cars.

Speculative Convertible Information:

* These cars were produced from 1979-1980 (maybe some in 1981).

* About 400 were produced; most were Z28s but some were Trans Ams.

* Less than 100 exist today; collectors own most.

* Currently no records exist about production figures and remaining conversions.

* There is currently no club or organization affiliated with these vehicles.

Check out the July/August '00 issue of the World Wide Camaro Association's magazine for a feature on a 1979 and a 1980 Z28 convertible.

Jeg trodde først at jeg hadde fått en av disse bilene, men kunne ikke finne noen serienummer plate i bilen så jeg sporet opp første eier i Norge, han kunne fortelle meg at bilen den ble kjøpt på en tvangsauksjon i Toronto. Tvangsauksjonen var på et firma som bygde om Mustanger til Convertibles. Noen hadde gitt firmaet i oppdrag å bygge om en Camaro, denne ble jo ikke ferdig og han som hadde bestilt den ville vel ikke ha den så derfor endte den hos en Normann som bodde i Toronto, som senere tok den med til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider