gul-tusj Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Etter en heftig diskusjon ang motorvalget AT i Volvo's motorsortiment fant jeg ut at jeg måtte høre med dere. Er AT et valg du kunne ta når du kjøpte bilen ny, eller fantes det kun som et bolt-on kit fra R-Sport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 begge deler trudde eg! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Fikk R-sport turbo kit(AT) levert som tilleggsutstyr på fabrikksny bil eller ettermonteringskit. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du kunne kjøpe A motor (ex. B230A). bestilte du r-sportkittet på ny bil fikk du det montert og motoren blir da kalt for AT selv om det ikke er noen volvo motor som heter det orginalt. Turbosettet var også å få kjøpt hos forhandler/verksted. Da fikk du det ettermontert eller kunne sette det på selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg