VEPSEN Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er det noen som har prøvd/gjennomført dette? Hørte noe rykter om at dette var mulig med gjengehylser kjøpt hos pedersen racing...?? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er jo bare til å gå inn på pedersen å se det, eller helt ta en tlf til de.. Greie folk der. Men er bare å skjære vekk gamle skålen og sveise på rør over.. Søk litt her på forumet så finner du masse :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 for å få på de på kollevold må man vel dreie av beina litt?? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 OK! Må dreie med hylsene fra pedersen racing også, 50mm innv.dia mens beina har ~52mm utv.dia. Blir vel å dreie "opp" hølet i hylsa hvis det er mulig, liker ikke tanken på å dreie ned beinet.... Får vel ta en tur ned til særp til uka å handle bilstein og hylser. Takk. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 du må nok dreie ned beinet da, er ikke så mye og gå på i hylsene Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Kjøp heller hele røret ifra sam,det gjorde iallefall jeg. Å kjøpe de røra ifra pedersens er å bli ranet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Enig. Pris og finish går ikke mye hånd i hånd der nei.... Kan være glad de skal sitte UNDER bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 disse greiene jeg kjøpte er å anbefale: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Maxis: Se der ja! Det så endel bedre ut! Bytter man ut hele fjærbeins røret eller er dette no man trer utapå det gamle røret? Så at SAM hadde endel forskjellige rør, hvilket kjøpte du? Noen av røra var jo såpass dyre at skal man ha rør og dempere så er ikke veien til de billigste sellholm beina lang... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 bytter ut hele røret ja,tror de delene på bildet over kosta ca 3000sek inklusive frakt. syns ikke det er ille jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Neida, 3000SEK er grei pris det. Men jeg trenger dempere og fjærer i tillegg, og da er er det ikke så mange tusenlappene opp til sellholm. Må regne litt her.... :) Takker så meget for nyttig informasjon. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 er jo bare å dreie litt på fjærbeient da. for å få på de gjengerøra fra pedersen... jeg har sånne fjør bein som jeg dreide ned selv, har ikke fått kjøpt meg gjengehylse enda... dreide de fjørbeina ned på Ø50,00 akkuratt målt med micrometer!!!! er masse og ta av der! og så bare å kjøpe seg fjører fra gundersen, 60mm fjører, som du kan velge stivhet på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 er jo bare å dreie litt på fjærbeient da. for å få på de gjengerøra fra pedersen... jeg har sånne fjør bein som jeg dreide ned selv, har ikke fått kjøpt meg gjengehylse enda... dreide de fjørbeina ned på Ø50,00 akkuratt målt med micrometer!!!! er masse og ta av der! og så bare å kjøpe seg fjører fra gundersen, 60mm fjører, som du kan velge stivhet på:) koster fjærene a?? noen som ha mekka juster bart bak eller?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 gå inn på gundersen å sjekk da vel ;) evt kollevold Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg