RamstadTech Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Feillampa mi har lyst noken gonger og motoren min er av og til litt tungstartet. Så i går bestemte eg meg for å lese av feilkoder. Motoren er en C20NE og årsmodellen er 90 så eg veit ikkje om eg har Motronic 1.5 eller 4.1. Har luftmengdemåler og ikkje luftgjennomstrømningsmåler. Er det 1.5 da? Iallefall... Da eg tok opp diagnosepluggen for å koble stift B til A fann eg ut at stift I er koblet A når pluggen står på plassen sin. Noken som veit kva betydning stift I har? Når eg så las ut feilkodane så var det ingen. Kanskje eg ikkje har hatt noken sidan batteriet var frakobla sist. Uansett, sidan bilen har vore litt tungstarta så lurte eg på om oktanvelgeren sto feil veg. Eg prøvde å snu den og det virker faktisk som motoren gjeng litt reinare. Men kanskje det er fordi den ikkje går optimalt? Oktanvelgeren min er i allefall 91 og 95 og eg lure på om det er slik med alle Vectra som er solgt i Norge? Haynes boka omtaler 95 og 98, men mi si bok er på svensk. Noken som kjenner til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 nei. dette var inviklet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Altså I er pinnen som koples mot kontakt A ? Mener å huske at A er GND iallefall, så blir vel samme over der. Blinket startsekvensen for feilkodene når du kortsluttet for utlesning eller blinket det ikke i hele tatt? Kan være som du sier at det ikke er lagret noen feilkoder etter sist du hadde av batteriet. Oktanvelgerne er vel som regel 91/93 på ene siden og 95 på andre i norge. Snur du denne til 91/93 så senker du tenningen. Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Eg fekk lest ut feilkoder når eg kobla B til A. Fekk ut 12 - Start og når motoren ikkje var på 31 - Ingen signal fra svinghjul. Ergo, ingen feil. Så det er greit nok. Lurer berre på kva I er god for sidan den er lasket mot A som er jord. Trudde først at den kunne vere ei startsperre sånn at det ikkje skulle gå ann å starte motoren medan man las ut koder. Men motoren startet sjølv når diagnosekontakta ikkje stod på plassen sin/ikkje hadde I til A. Så det stemmer at norsk oktanvelger er 91 - 95. Kan man da skaffe utenlandsk oktanvelger og få meir gamp av å køyre på 98? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.