Gå til innhold

Mystiske Mercedes'er i Verdal.

Ranger emnet

bj0rnar

Anbefalte innlegg

En sølvfarget S(?) AMG og en svart ML 320 med utenlandske skilter kjører rundt her. Trodde først det var fordi det var laksesessong, men så isted når jeg fylte bensin at AMG'n var fullstappa av et eller annet i bagasjerommet, og at sjaføren masete fortalte forbipasserende et eller annet..

Nok en kjeltring som selger rat/tyvgods?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sølvfarget S(?) AMG og en svart ML 320 med utenlandske skilter kjører rundt her. Trodde først det var fordi det var laksesessong, men så isted når jeg fylte bensin at AMG'n var fullstappa av et eller annet i bagasjerommet, og at sjaføren masete fortalte forbipasserende et eller annet..

så det samme,å dem spilte noe uvanlig musikk.. så han gidde noe til en å.. så han solgte vel noe

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på jobben mange ganger disse her.. (dagligvarebutikk)

de kommer ofte samla, med en stor gjeng jenter etter seg.. de kjører En Land Rover med samme type skilt.. Øst europeisk av noe slag..

Han med den mercen dreiv å kjørte rundt i øra med hånda ut ruta for å briefe gullkokka si :puke

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så han gidde noe til en å.. så han solgte vel noe

Dvs at dem hiver en gullring inn i bilen til noen, så står det 5 gorillaer på utsiden og krever penger.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem står på svinesund parkerings plass hele tia og...

I fjor så kom det en kjerring bort til oss, og skulle vise alle jalla ringene, så klarte ho å miste posen med ringene i bilen min, og Vekterene kom og tok ho med seg.. Alle ringene var bare jalla ringer, så jeg ga dem til kompisen min som ga dem til noen Narkomane i Fr.stad by... Aldri sett noen som har blitt gladere..regnet vel med å få solgt dem dyrt :D

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem står på svinesund parkerings plass hele tia og...

I fjor så kom det en kjerring bort til oss, og skulle vise alle jalla ringene, så klarte ho å miste posen med ringene i bilen min, og Vekterene kom og tok ho med seg.. Alle ringene var bare jalla ringer, så jeg ga dem til kompisen min som ga dem til noen Narkomane i Fr.stad by... Aldri sett noen som har blitt gladere..regnet vel med å få solgt dem dyrt :D

he he genialt. bar det noen som la merke til om de hadde tilhenger feste på mercedesene sine?

litt OT:

har hatt slike på jobben min. han ene skyldte litt over ti laks for lakkering/oppretting av en wdb202 (c klasse).

han hadde ikke penger, så vi kunne bare beholde bilen sa han!!!:hammer

ble stor sak ut av de greiene der.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider