bj0rnar Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 En sølvfarget S(?) AMG og en svart ML 320 med utenlandske skilter kjører rundt her. Trodde først det var fordi det var laksesessong, men så isted når jeg fylte bensin at AMG'n var fullstappa av et eller annet i bagasjerommet, og at sjaføren masete fortalte forbipasserende et eller annet.. Nok en kjeltring som selger rat/tyvgods? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Sto nåkkå om det i avisa ein dag hør?! Om har den va mistænkt får prostitusjon?! Karnskje æ bare blande 2saka no da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kanskje damene ligger baki ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Typisk sigønerere Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 sigøyner pakk sikkert... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Vi hadde noen tatere/sigøynere som ble henta av purken her om dagen. Er vel nå sesongen dems starter? :P Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Sikkert bare noen lottomillionærer som prøver å spe på litt på inntekta doh Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Vi hadde noen tatere/sigøynere som ble henta av purken her om dagen. Er vel nå sesongen dems starter? :P Jeg spotta en sølv CL600 og en sort S500 nettopp. Begge bilene hadde teppeselgende sigøynere bak rattet. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 En sølvfarget S(?) AMG og en svart ML 320 med utenlandske skilter kjører rundt her. Trodde først det var fordi det var laksesessong, men så isted når jeg fylte bensin at AMG'n var fullstappa av et eller annet i bagasjerommet, og at sjaføren masete fortalte forbipasserende et eller annet.. Nok en kjeltring som selger rat/tyvgods? så det samme,å dem spilte noe uvanlig musikk.. så han gidde noe til en å.. så han solgte vel noe Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 De har holdt på i Horten de to siste sommerene nå, selger forskjellige greier. Men de har noen fete biler da! BMW M5 og svææære Benz'r +++ Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 En sølvfarget S(?) AMG og en svart ML 320 med utenlandske skilter kjører rundt her. Trodde først det var fordi det var laksesessong, men så isted når jeg fylte bensin at AMG'n var fullstappa av et eller annet i bagasjerommet, og at sjaføren masete fortalte forbipasserende et eller annet.. Nok en kjeltring som selger rat/tyvgods? har vært på jobben mange ganger disse her.. (dagligvarebutikk) de kommer ofte samla, med en stor gjeng jenter etter seg.. de kjører En Land Rover med samme type skilt.. Øst europeisk av noe slag.. Han med den mercen dreiv å kjørte rundt i øra med hånda ut ruta for å briefe gullkokka si :puke Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 så han gidde noe til en å.. så han solgte vel noe Dvs at dem hiver en gullring inn i bilen til noen, så står det 5 gorillaer på utsiden og krever penger.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 fikk høre at han faktisk selger kjøkkenkniver ! ligger vel penger i det faget da..? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Dem står på svinesund parkerings plass hele tia og... I fjor så kom det en kjerring bort til oss, og skulle vise alle jalla ringene, så klarte ho å miste posen med ringene i bilen min, og Vekterene kom og tok ho med seg.. Alle ringene var bare jalla ringer, så jeg ga dem til kompisen min som ga dem til noen Narkomane i Fr.stad by... Aldri sett noen som har blitt gladere..regnet vel med å få solgt dem dyrt :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Dem står på svinesund parkerings plass hele tia og...I fjor så kom det en kjerring bort til oss, og skulle vise alle jalla ringene, så klarte ho å miste posen med ringene i bilen min, og Vekterene kom og tok ho med seg.. Alle ringene var bare jalla ringer, så jeg ga dem til kompisen min som ga dem til noen Narkomane i Fr.stad by... Aldri sett noen som har blitt gladere..regnet vel med å få solgt dem dyrt :D he he genialt. bar det noen som la merke til om de hadde tilhenger feste på mercedesene sine? litt OT: har hatt slike på jobben min. han ene skyldte litt over ti laks for lakkering/oppretting av en wdb202 (c klasse). han hadde ikke penger, så vi kunne bare beholde bilen sa han!!!:hammer ble stor sak ut av de greiene der. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg