seini Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har et RF FNQ frontsett liggende med hull i den gummien rundt elementet. Går det ann å få dette reparert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg vet mange bruker vannbasert Casco kontaktlim til å reparere gummi og butyl oppheng. Så det er vel bare å prøve selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hvor får man tak på slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 seini skrev: Hvor får man tak på slikt? Mener Clas Ohlson har Casco produkter? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jernia, byggmakker, clas el.l har sikker slikt lim. Etter hva jeg husker så er det rosa i fargen det limet de bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Vil man høre stor forskjell på elementet om det bare er et bitte lite hull fra f.eks en skrutrekker etter montering? ;) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Earthquake skrev: Jernia, byggmakker, clas el.l har sikker slikt lim. Etter hva jeg husker så er det rosa i fargen det limet de bruker. Takker :) Får ta innom clas en gang og snakke med dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 PsychoPat skrev: Vil man høre stor forskjell på elementet om det bare er et bitte lite hull fra f.eks en skrutrekker etter montering? ;) Du får jo en lekasje som ikke bør være der, men hvor mye det forringer lyden vet jeg ikke. Men en liten dråpe lim er jo alt som skal til på et så lite hull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Sant sant. Ikke min bil, men vi får høre hvordan det er før jeg gidder å ta av dørtrekket igjen... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Man får kjøpt universale oppheng nytt også, men hvis resten av opphenget er i orden er det nok like greit å bare tette det hullet som er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg bumper denne jeg. Var på clas og skulle ha lim, men den vannbaserte kontaktlimen var tatt ut av produksjon fikk jeg beskjed om, så endte opp med den vanlige kontaktlimen fra casco. Kan jeg lime med denne? Er det ikke så nøye slike ting, eller vil feil lim kunne ødelegge høyttaleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Blir vel kansje for stivt når det tørker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg