rullest0l Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Så i dag en Lambo, trolig Murcilago, ved Skøyen togstasjon.Helt råååå.. Den var oransje og var cab... Har også sett en Gallardo rullende i Ullern området i sort, og en Ferrari av noe slag. rimelig heftig den også! VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er flere tråder og bilder av den Lamborghini'n på forumet nå. Men det er en nydelig bil! :) "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hun (Ja, det er faktisk en hun) med Murcièlagoen er jo på forumet her. :) Den samme som sto utstilt på Motorfestivalen. fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hun kjørte rundt og rundt på Vika i hele dag. Så den så mye at jeg nesten ble lei den. Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
show girl Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Stakkars deg - misunnelsen er stor skjønner jeg. Tenk å bli forstyrret av denne bilen opp til flere ganger. Og sånn som den bråker. Må være en forferdelig opplevelse Thomasboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg