Shonsa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei hei hei! Har et lite problem med bilen min.. den gir ikke utslag når bilen spinner.. hvem føler er det som regulerer detta.. og hvordan kan jeg evnt konrtollere den? takk takk :hvaskjera Siter hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kunne jo hjulpet med å vite hvilken bil du har. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 merce sin ASR kontrol så gjør den ikke annent en å kutte gassen din. Utrolig iriterendes på vinteren vist du skall opp en bakke med litt fart, så kutter den som faen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 samme gjør ford sitt, eller dvs de "HENGER" turtallet. men 740n min bare spinner og meeeere turtall Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Volvo 740 med elektronisk anti-spinn, bare kveler motoren ;) Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg