DiNGo Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Det er en 190E 1987 med 2.0 forgasser og 4 trins manuel. Jeg tenkte jeg skulle gjøre jobben for han å bytte motorn, men det er jo dødskjipt å ha samme daue motorn når man først skal bytte.. Noen som har noen forslag til noe som går litt bedre som er bolt-on på girkassa ? helst ikke injection.. har nok med mantan'n :P Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hva er galt med injection da? 2l er den eneste forgassermotoren MB leverte etter 85. en motor fra 230E er bolt på motorfester, girkasse osv. Får du tak i en med komplett ledningsnett, bensinpumpe og tank, så er det raskt gjort å skifte... (plug'n'play - nesten) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hva er galt med injection da? 2l er den eneste forgassermotoren MB leverte etter 85. en motor fra 230E er bolt på motorfester, girkasse osv. Får du tak i en med komplett ledningsnett, bensinpumpe og tank, så er det raskt gjort å skifte... (plug'n'play - nesten) Passer 230E motor på 190E? mener jeg har sett at de nesten bruker samma motor ???????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Passer 230E motor på 190E? mener jeg har sett at de nesten bruker samma motor ???????????????????? Er samme motorn det. Prikk lik. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg