Gutterfly Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 1989 Gti 16v større og modifisert innsug doble 2.5" hele veien (effektanlegg av ukjent merke foreløpig) kortsteget girkasse jamex 60mm 205/40-16 (husker ikke merket men carlos saintz edition ivertfall) stor stereo takluke alarm/sentralås digi instrument momo ratt(12"), momo skulderputer og pedaler osv. g60 breddere og sideskjørt. 90 fanger med dtm leppe. importert i 98 for 90000 (why?) av en i oslo. fikk tak i den 10 måneder etter for 27k og en 84 golf cl. RØVERKJØP mener jeg pluss noe anna som e ikke kjem på i farta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 syns nå innsuget så rimelig standard ut jeg da.. hmz.. men samma det..hehe doble 2.5" hele veien? ække det litt vel grovt? kanke bli mye mottryk der sku'n tru.. hehe edit: du har vel PL motoren du ja.. er vel ikke slikt innsug standard på den kanskje Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 vet faen jeg... nettopp fått tak i den... hakke peil på motor. yet. større innsug jah.... sier meg ingenting, men det er det. noen som kan forklare meg de diverse skruene på denna greia her...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 her er bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 kul bil! :) 5 dørs og greier!! det liker vi !! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Gammel bilen til TG1 jo. TG1's side om Golfen Er vel ikke noe spesielt med denne, annet enn at den har fått bytta motor, fra PL (129hk) til KR (139). Og den har det store innsuget, på 51mm eller noe. Det har jeg også i min Gti 16v. Hva er det som er så spesielt med det liksom? Står en del tråder om bilen her på forumet Om baklyktene Motorbytte? Salg Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Det var en komplett KR motor ja.. syns det så slik ut også.. tja.. er vel ikke så veldig spess.. bortsett fra at denne da ikke har kat.. noe som vel er litt uheldig med tanke på årsmodell med tanke på eu kontroll? hehe.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 *kremt* gamlebilen min,ser jeg ;) og,nå ser jeg at Jonte har skrevet svar til deg om akkurat det samme som jeg skulle skrive også,ja... ;) motorbytte ja... satte inn en KR motor etter at PL'en havarerte rådelagra (etter at oljepumpa streika)... og,kortsteget girkasse? jeg kappa girstanga,da..hvis det er det du mener ;) og,"DTM" leppa er vel ei G60 leppe.... :) vel vel... alt i alt en helt ok bil :) men,angrer ikke på at jeg kjøpte SX'en.... :D ikke.no å si på prisen,da.. .jeg solgte den for 47k for snart 1 år siden... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Det var en komplett KR motor ja.. syns det så slik ut også.. tja.. er vel ikke så veldig spess.. bortsett fra at denne da ikke har kat.. noe som vel er litt uheldig med tanke på årsmodell med tanke på eu kontroll? hehe.. selve motoren er KR,men alt annet er fra PL motoren... var ihvertfall det da jeg solgte den...det var ihvertfall kat. på den... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 alikavel hvem som har eid bilen så er det fortsatt en pen golf da :) grattis m nybil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 litt feilinformert jeg da. anyway en bil jeg er jævlig fornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Synes bilen er vanvittig vakker jeg! Men jeg er ganske sikker på at den mere senka nå, enn når du hadde den tomas. Men uansett, meeeget stilig golf! :) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg