Gå til innhold

nybilen min

Ranger emnet

Gutterfly

Anbefalte innlegg

1989 Gti 16v

større og modifisert innsug

doble 2.5" hele veien (effektanlegg av ukjent merke foreløpig)

kortsteget girkasse

jamex 60mm

205/40-16 (husker ikke merket men carlos saintz edition ivertfall)

stor stereo

takluke

alarm/sentralås

digi instrument

momo ratt(12"), momo skulderputer og pedaler osv.

g60 breddere og sideskjørt. 90 fanger med dtm leppe.

importert i 98 for 90000 (why?) av en i oslo. fikk tak i den 10 måneder etter for 27k og en 84 golf cl. RØVERKJØP mener jeg

pluss noe anna som e ikke kjem på i farta.

post-1749-13804851601436_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå innsuget så rimelig standard ut jeg da.. hmz.. men samma det..hehe doble 2.5" hele veien? ække det litt vel grovt? kanke bli mye mottryk der sku'n tru.. hehe

edit: du har vel PL motoren du ja.. er vel ikke slikt innsug standard på den kanskje

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel bilen til TG1 jo.

TG1's side om Golfen

Er vel ikke noe spesielt med denne, annet enn at den har fått bytta motor, fra PL (129hk) til KR (139).

Og den har det store innsuget, på 51mm eller noe. Det har jeg også i min Gti 16v. Hva er det som er så spesielt med det liksom?

Står en del tråder om bilen her på forumet

Om baklyktene

Motorbytte?

Salg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en komplett KR motor ja.. syns det så slik ut også.. tja.. er vel ikke så veldig spess.. bortsett fra at denne da ikke har kat.. noe som vel er litt uheldig med tanke på årsmodell med tanke på eu kontroll? hehe..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

gamlebilen min,ser jeg ;)

og,nå ser jeg at Jonte har skrevet svar til deg om akkurat det samme som jeg skulle skrive også,ja... ;)

motorbytte ja... satte inn en KR motor etter at PL'en havarerte rådelagra (etter at oljepumpa streika)...

og,kortsteget girkasse? jeg kappa girstanga,da..hvis det er det du mener ;)

og,"DTM" leppa er vel ei G60 leppe.... :)

vel vel... alt i alt en helt ok bil :)

men,angrer ikke på at jeg kjøpte SX'en.... :D

ikke.no å si på prisen,da.. .jeg solgte den for 47k for snart 1 år siden...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Det var en komplett KR motor ja.. syns det så slik ut også.. tja.. er vel ikke så veldig spess.. bortsett fra at denne da ikke har kat.. noe som vel er litt uheldig med tanke på årsmodell med tanke på eu kontroll? hehe..

selve motoren er KR,men alt annet er fra PL motoren... var ihvertfall det da jeg solgte den...det var ihvertfall kat. på den...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider