Dr.green Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Trudde ikkje det var påbudt med kat. på ein 89 modell. Det påbudet gjelder for biler som er produsert fra 91 og oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Dr.green Trudde ikkje det var påbudt med kat. på ein 89 modell. Det påbudet gjelder for biler som er produsert fra 91 og oppover. "Biler står for en stor del av den generelle luftforurensningen i de fleste byer. Det ble derfor innført krav om at alle biler produsert etter 1989 må ha katalysator. " Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 det er vel påbudt med kat. på alle biler der den fins originalt.. er ikke lov å plukke den bort... Audunius: det er Jamex senkesett vettu... er sjøl-justerende det :D:D:D neida,bilen er bra den! artig bil! Gutterfly: er det noe du lurer på ang. bilen,så er det bare å spørre...kan jo hende jeg husker litt ennå ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Dr.green Trudde ikkje det var påbudt med kat. på ein 89 modell. Det påbudet gjelder for biler som er produsert fra 91 og oppover. jeg ringte Statens vegvesen. og spurte dem anngående kat. det er påbudt etter 1jan 1989. pga avgasskravene Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 takker for positive tilbakemeldinger pent at jeg traff en tidligere eier da... det er katalysator på den så vidt jeg vet.... kan fort hende jeg kontakter deg TG1... skal koste på denne bilen ei stund tenker jeg, men jeg er ikke verdensmester når det gjelder bilmekking. Men vet hva jeg liker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Gutterfly takker for positive tilbakemeldinger pent at jeg traff en tidligere eier da... det er katalysator på den så vidt jeg vet.... kan fort hende jeg kontakter deg TG1... skal koste på denne bilen ei stund tenker jeg, men jeg er ikke verdensmester når det gjelder bilmekking. Men vet hva jeg liker det må du bare gjøre ja :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr.green Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by pumpedyse jeg ringte Statens vegvesen. og spurte dem anngående kat. det er påbudt etter 1jan 1989. pga avgasskravene Ja det er riktig det. Sjekket det eg også, har nok blitt feil informert om det tidligere :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg