Jens Kristian Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Eg har idag fått meg ein sånn dunk med slippmiddel.. Skal dette slippmiddelet påføres med kost eller svamp til allt er bløt, også kor lenge skal man vente før man støyper??? Blir det tørt som voks som ikkje er gnikka på etter ei stund også skal man støype? Eller skal man gnikke på det etter det har blitt tørt ( sånn som man gjer med voks)??? Eller legger berre slippmiddelet seg som ei blaut hinne som man berre støyper direkte på... Takker på forhånd for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmscher Rekord Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 En ting jeg lurer på og! Slippmiddelet. Fungerer det på alle overflater (ulakkert plastikk) Eller bør man lakke delen før man støper? Siter '78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 har fått svar på spm. mitt på msn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Post svaret her da, for andre som kan lure på det samme! Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Det beste er å fukte en svamp å dra svampen over området. Det skal bare være ei tynn hinne og bør tørke i ca 1 time. Overflaten bør være lakkert, Men så lenge det er helt glatt så går det greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Det som man skal egentlig gjøre er å dynke hele svampen åsså vri den opp etter på.. så drar du svampen over.. prikke viss det er rugglete overflate.. (fått vite av en som driver på å støper båter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aasland Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Noen som vet om ett slippemiddel som kan sprøytes ved bruk at trykkluft? skal støpe glassfiber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Bruker Zyvax eller Frekot sine produkter. Alt er flytene og mye enklere å på føre med en spraykanne. Gir ikke striper på sammen måten som slippmiddlet gjør. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg