Cossi2wd Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Noen som har noen bilder av den nyoppussa Porscha til sylte ? Så skamrå ut.. trenger bare en vinge den bilen nå... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Noen som har noen bilder av den nyoppussa Porscha til sylte ? Så skamrå ut.. trenger bare en vinge den bilen nå... Jeg har ikke sett en skamrå sylteporsche uten vinge doh Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Neivel.. Så hvorfor skriver du da ? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Neivel.. Så hvorfor skriver du da ? Fordi du kanskje kunne forklare litt mer? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Alle i mandal vet vel hvem sylte er.. men uansett.. Det er ei orange 911.. Vet ikke modell... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 nei nei nei! ble LITT mye 350Z over den derre etter min mening da;) men fet dog;) specs? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Tenk å ødelegge en porsche på en slik måte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Har ikke denne vert under spottings i Kr.sand. har foresten sett den der og. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 jo, for en måneds tid siden eller rundt der.. Den er i kr.sand så og si hver dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 synes ikke den kledde de fæla klistermerkene vertfall.., Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Den forrige tråden ble vel stengt pga. for mange negative kommentarer? Orker ikke starte igjen, nøyer meg med å si at den bilen ikke faller i smak hos meg, og jeg liker 996 svært godt... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 1 stk nedsylta Porsche ja :puke Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Selve karosseriet er tøfft nok. men om man droppa dekoren, lyktedekselene og en annen farge, så hadde det vært bra. Muligens felgene også. Etter mitt syn da! Hver sin smak, og alle har lov til å gjøre hva de vil med sin egen bil. Han har sikkert betalt nok for den og :) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 næmen er det ikke advokaten til over halvparten av ungdommene i mandal som ahr fått seg grombil:P ps. den ser mye bedre ut i virkligheten Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg