r0ver2 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 næmen er det ikke advokaten til over halvparten av ungdommene i mandal som ahr fått seg grombil:P ps. den ser mye bedre ut i virkligheten I virkeligheten er den bare stygg, og ikke grisestygg? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 næmen er det ikke advokaten til over halvparten av ungdommene i mandal som ahr fått seg grombil:P ps. den ser mye bedre ut i virkligheten Hehe. så bra..! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Noen som vet årsmodell og hva slags motor som sitter i den? Så den i Kristiansand for litt siden. Ganske tam lyd fra den.. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Noen som vet årsmodell og hva slags motor som sitter i den? Så den i Kristiansand for litt siden. Ganske tam lyd fra den.. Gjetter på 98-00 med 300hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 300?? jaja.. tror ihvertfall ikke det er turbo motor.. høres ikke slik ut i det heletatt ;) men som sagt enig, i at det på langt nær er den styggeste jeg har sett. likte denne mye bedre en en orig. 996(om han hadde fjerna dekoren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Fargen er fresh da, og bare ved å fjerne "911" fra bakruta (come on! Selv morra mi vet at det der er ei 911) og de øyelokk-greierne fra lyktene foran så hadde inntrykket vært betydelig bedre. Dealen for meg er at 996 i utgangspunktet har et så stramt utseende. Bilen har runde former, men alt er med tysk millimeter-presisjon og alt har en funksjon. Dermed blir det så jalla med åpning i forskjermene, foran døra, og passformen er ikke helt 100 mellom skjermene bak og sideskjørt f.eks. Det er så synd når bilen ser mer "Rieger" ut enn "Porsche", for jeg vet hvilken av de to jeg hadde valgt.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maister Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 synes det er forferdelig og ødelegge en slik fin bil på denne måten... @golfnos: det er ikke en turbo, vil tippe det var en 996 c2/c4 (98-01mod) til og begynne med. Disse skal ha 301 hk, men om han har trimma den vet ikke jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Bilen hadde vært skikkelig tøff den.. hvis det ikke hadde vært for denne "lyktemaskeringen".. Frontlyktene på 996 gjør jo hele bilen.. hehe.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Han har nok no mer motor på gang ja.. Han har advokatkontor i kr sand så han er nok der en del.. Og han har også mange andre fete biler.. Bla : Aston martin trur jeg d er... ei nokså ny Porsche 911 til.. En volvo s60 org styla ting.. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jeg likte ikke lys okk greiene, eller den 911 deakalen i bakruta, men fargen var ganske herlig.. ikke så mange oransje porscher :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stone Island Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Mangfold og nyskapende ekvipasjer skader ikke, selv om denne bilen ikke gikk helt hjem hos meg. Siter - Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway - 2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil) 1994 BMW E36 M3 (bruksbil) 1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg