Gå til innhold

Min golf 3 1.8 GL 93 mod

Ranger emnet

_Ice-T_

Anbefalte innlegg

Jaja... får vel pusle sammens noe jeg og her da...

Bilder kommer senere... mista en del bilder pga en hdd som tok kvelden :angry men skal se gjennom noen cd'er/dvd'er om jeg finner noen bilder etterhvert

Ikke så mye tid til å skrive så mye akkurat nå siden jeg sitter å pugger litt på kjentmannsprøva i lille molde (skal begynne å kjøre taxi) :roll: men skal hvertfall cleane bakluka i helga så får vi se fremover om det blir noe tid til noe mer før jeg drar i militæret.

Planen er jo å få ordna litt mens jeg er i militæret, der kommer jeg til å bli noen år siden jeg skal utdanne meg der.

Kanskje det kommer noen bilder i løpet av kvelden eller så kommer det etter helga :)

Setter opp planer og sånn for bilen senere.

Fant ett bilde her

Golf%203.jpg

og ett til :)

Golf%203%20(2).jpg

Begge bildene er fra ifjor med noen 17" Kosei RS felger som jeg lånte :)

Bildene er tatt med Nokia 7610 (for de som kjenner til den)

MVH

Kim Stian

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skal ta bilder :)

Men bakluka er det ikke jeg selv som skal ordne, en annen kamerat av meg som skal ordne den, men jeg kan jo gi han kameraet og be han knipse i vei under "operasjonen" :P

Den er jo litt sånn shabby akkurat nå, den har fått gjennomgå en ungdoms herlige herje tider :P men den skal jo fixes opp igjen da. Lakken er jo ganske slitt, taket var så å si hvitt men den fikk seg jo en liten rask runde med rubbing og polish :P men må vel ta en runde til etter at luka er lakka siden det mest sannsynlig blir en "liten" fargeforskjell :P

Har jo satt på gule koni demper og apex fjører, fikk tak i noen 5 eika Dezent felger med kant hos en kamerat 7,5x16.

Annlegget er jo blitt litt oppgradert ;)

Men men, det blir etterhvert :)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sveisinga av bakluka er utsatt til mandag... men da kan jeg jo montere denne http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=387 i mellom tida. :)

Men nå er jeg ganske grønn akkurat på dette, noen som har monterte en sånn før:confused:

Isåfall om noen vet om en fin guide eller noe så hadde det hjulpet meg utrolig masse :)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis lakken fortsatt har problemer er jo en lakkrens en ting du bør vurdere. Ellers syns jeg alltid det hjelper på med emblemfri grill. Og personlig liker jeg ikke de hovedlyktene dine - men det er en smaksak da:)

Lykter og grill blir bytta etterhvert, men har polert bilen i helga så det er ikke så alt for gale nå. Men vurdere å bare matte ned bilen å få på litt ny lakk siden jeg nå har lakka bakluka etter at jeg sveisa igjen skilthullet og det der.

Slenger ut noen bilder senere idag, nå skal jeg legge meg, holdt på i hela går/natt. Ikke bare med luka mi men onkel måtte ha litt hjelp til andre ting om han skulle få tid til å hjelpe meg med luka så det ble en seeeen natt :op

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide med litt bilder :)

Ikke så mange bilder men, det er jo noen, jeg glemte jo seff å ta bilder etter at det var sveisa igjen damndamn

But here goes!

Bakluke%20001.jpg

Bakluke%20002.jpg

Bakluke%20003.jpg

Bakluke%20004.jpg

Bakluke%20005.jpg

Bakluke%20006.jpg

Bakluke%20007.jpg

Resultatet ble jo ganske bra :)

Gikk med noen timer sparkling hvertfall og en DEL sparkel, brukte glassfibersparkel, grov sparkel og fin sparkel.

Får bare spørre om det er noe dere lurer på :)

MVH

_Ice-T_

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent ble det :D

Men det svarte på fangera dine har blitt grått, og jeg tror skiltet ditt står litt skjevt heyyou

Ja, skal ta varmluft pistolen og varme opp igjen plastikken så blir det bra etterhvert ;)

Skiltet henger ørlitegranne skjevt, men så er d bøyd utover på kantene pga. at det dirra/rista sånn når musikken kom på litt volum :P Skal rette det og ;)

Om noen har/vet om en bakfanger med skilthull til en billig penge så skrik ut, da slipper jeg og lage nye hull i fangeren til skiltlys siden jeg akkurat har sveisa igjen det etter kroken som var der. det skal pusses ned etterhvert og bli fint det og, ser det ikke så mye nå pga at skiltet henger over :P

Ikke noen som har en grill å kanskje? Send PM om noen har noe i det hele tatt som kan være av interesse :)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...