Gå til innhold

a-stolpe holder til målere

Ranger emnet

Hissig_Pannekake

Anbefalte innlegg

Takk til Kjetl0vB for å legge de ut... ja ble noe rart med det ene bildet...

vet ikke hva som skjedde der men det ble sånn etter at jeg sendte det i mailen... jaja

holderen ble bestilt fra http://www.egauges.com/vdo_acce.asp?Subgroup=VW_Passat_Pod&Cart=

kjapp levering egentlig men liten info å få etter at det var bestilt

veldig enkel montering, krevde ingen tilpassning... og jeg syns det ble fint

bittelitt rar vinkel på måleren, men det er sikkert fordi jeg var vant med den andre som sto der...

tok av hele indre delen av stolpen, skjærte ut et digert hull bak der den nye holderen skulle festes.. monterte fast holderen med medfølgende plastskruedingser... monterte så inn måleren... litt trang men det går...

trakk ledninger og vaccum slange, monterte de og festet fast hele stolpegreia igjen...

kjapt gjort..

som dere sikkert ser på bildet er det igjen en del lim og drit fra den gamle holderen på a stolpa... er no drit så mulig jeg bestiller ny ifra møller... hvis jeg gidder!

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ja den er nok super, har sett den og det som er fint med den er jo at den bytter ut hele a-stolpen!

men enn så lenge har jeg ikke bruk for mer en måler, kanskje fler senere, men de andre målerene jeg eventuelt skulle ha satt inn krever en ganske stor jobb å montere såvidt jeg har skjønt

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider