Gå til innhold

3" frontsett; Hvor?

Ranger emnet

Pipen

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk. Jeg trenger nytt frontsett i bruksbilen, en -90 GolfII. Sitter 3-3,5" i dash orginalt, og jeg vil ha noen som passer uten å måtte ødelegge dash eller deksel pga bilen er for fin til å i det hele tatt kutte å ødelegge noe i.

Noen som vet om noen? Har søkt og leita på nettet og på forumet, men finner ikke noe.

På forhånd, takk.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5" komposett er ikke lett å finne, men vi har AD 3,5" med neodymiummagneter, de bygger ca 41mm dypt, disse sammen med T10 diskantene spiller meget bra, men er forholdsvit dyrt. Alternativet er jo coax, da er det langt større utvalg og prisene er vesentlig lavere.

F.eks

F35R.jpg

Er ikke dette coax da?

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop vert å målt: 3" element, og kan ha 40mm dybde ca.

I golf II så er det 3.5" som det er plass til uten å gjøre noe, med en liten loddebolt går det nedi 4"..

De Earthquake 3.5" til 595,- spiller overaskende bra i forhold til pris, ellers så har Soundstream f.eks Tarantula 3.5" koax til 795,-

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister med Focal, men skal bygge i Volvoen også. Blir litt dyrere der. Men hvordan er lyden i de Cadence høytalerene da?

Trenger bare lyd forran. Til ikke så alt for mye penger. Sto orginale i, men de holdt ikke så lenge. Så nå er det lyd bak og litt venstre forran. Og i mine ører er det lyd forran som er noe, selv om jeg er den eneste i bygda som mener det.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider