Gå til innhold

Gocart med skilter i Tønsberg!

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den "gocarten" er vell registrert som moped / atv. Og er lov å kjøyre på M-146 eller M-147 meiner eg. Sikkert kjekk å kjøyra, men jevli farlig med tanke på den er så lav og blir lett sjult bak ting. Kan ikkje vere bahaglig å bli påkjøyrt i ein sånn. :(

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har sett den flise rundt noen ganger :P ser jo ikke den om du har den i rompa.. :P

Om du har den i rompa bør du vel kanskje merke det?uhhmmwhat?

He he.

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dem i 50cc og 100cc. 100cc skal vist gjøre 160km/t. 50cc= moped førekort. 100cc = Bil førekort. Går faktisk rundt å vurderer å skaffe meg en 100cc selv.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderte karftig å kjøpe en slik da de kom. vanvittig gode å kjøre NÅR det er kjørt, regner det er d 2sek så er du våt.

Men de går tålig bra til å være moped. og med diffbrems (ja du leste riktid) så klarte jeg å spinne ringer på våt asvalt og legge den ortelig ut på grus,

men grunnen til at jeg IKKE kjøpte.

koster 20 000++

Noe dritt i regn

Eledig girkasse

ELEDIGE bremser (kjøre scooter til vanelig med hydrauliske bremser framme og bak, så vet hva gode bremser er)

og ikke mist JÆVELIG traffikfarlig. holdt på å få en bil rett i fronten. da den ikke så meg og begynte å rygge

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis av meg har 100cc som jeg har kjørt litt, ga vel 32k ferdig regga ifjor. Går hvertfall ikke i 160kmt, jeg hadde den i 70kmt mens han som eide den hadde vel hatt den i rundt 80-90 på flatt og 110 med god nedoverbakke ;) Den skal forresten selges, så bare sleng over en pm om noen er interesserte. Skal love deg du får mye oppmerksomhet når du kjører rundt i en slik ;)

Corsa B 2l 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor mange ganger purken stopper deg om du hadde hatt en sånn..

Skulle likt å hatt en sånn en...men plast motoren fra asia ett sted skulle jeg kasta så langt bort jeg kunne..faen til jalla motorer!

En fin liten 600ccm motor eller noe sånnt hadde vært fint på den!

faen det frister altså..Hadde jeg hatt 30 lapper til overs så skulle jeg handlet inn en 100ccm, kasta motoren og kjøpt en 600ccm racing motor, eller en Aprilia Rs 250ccm 2 takter motor.=)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider