Gå til innhold

Bilder ombygging baksete

Ranger emnet

vwsportz

Anbefalte innlegg

hei..har holdt på å bygge om å trekke om baksetet til prosjeket. Målet var at det skulle ha samme farge som frontstolene, at noen av linjene fra fremstolene skulle komme igjenn i baksetet og at det skulle bli noe mere sportslig.. her er ivertfall noen bilder

ferdigsete.jpg

resultat

golf.jpg

eneste bilde jeg har av bilen...grillen er svart..fargen som er der nå er en modd

Sprint20blue.jpg

slik er frontstolene

Picture001.jpg

her blir sidene bygget opp med skumgummi egnet for det...det gule er det nye...disse var ikke så myk som de som er standar så de gir fin støtte..brukte spraylim for å feste dem og en gulvsag til å kutte dem ut slik jeg ville ha dem. tapen er for å holde dem sammen når limet tørker...limet måtte sprayes på begge flater å få ``hvile`` litt før man satte delene sammen...sitter godt samtidig som du ikke får harde partier i skøytene som kjennes når du setter deg ned

ii.jpg

denne rullen er bestillt direkte fra Sparco, samme stoffet som setene foran er laget i.

ijm.jpg

stoffet blir skjært ut og delene blir sydd sammen med en tråd jeg kjøpte hos møbeltapeserer som er sterk nok

untitled.jpg

trekker det nye stoffet på setet

ferdigsete.jpg

resultat

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for positive tilbakemeldinger:)

med gulvsag mente jeg en stor fin sag som står fast i gulvet der du kan stille inn vinkler osv...hadde ikke noe bedre navn:)

faen dette ble bra... møbel trekker på deltid..

anngående saga, tror eg det kalles kapp og gjærings sag :)

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
noen som kan fortelle meg om hvordan jeg legger ut en link til denne tråden en annen plass på forumet?

[url="http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123732&page=1"]http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123732&page=1[/url]

Kopier koden i feltet over så vil den bli sende ut som linken under.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123732&page=1

Må bare si at baksetene dine blei meget bra.

1986 Peugeot 205 CT

1982 VW Golf 1 CL Automatic

1980 VW Golf 1 Turbodiesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider