Gå til innhold

Hvilken bil!? Hjelp meg!

Ranger emnet

Torghe

Anbefalte innlegg

Har sett litt på BMW Z3, fine biler, men de er litt gamle. Vil ikke ha en uorginlal harry bil liksom. Vet jeg stiller høye krav til den prisklassen:P men går jo ann å strekke seg litt. har også sett på en litt nyere mazda mx-5, men de er litt for dyre. De uten vippelykter. (liker ikke vippelykter:P) Hva ville vært mer økonomisk i det lange løp?

mvh

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil

x golf cl hugget - 1990

x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984

land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt)

x yamaha dt50r - 1994 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på BMW Z3, fine biler, men de er litt gamle. Vil ikke ha en uorginlal harry bil liksom. Vet jeg stiller høye krav til den prisklassen:P men går jo ann å strekke seg litt. har også sett på en litt nyere mazda mx-5, men de er litt for dyre. De uten vippelykter. (liker ikke vippelykter:P) Hva ville vært mer økonomisk i det lange løp?

mvh

Henrik

kjøpe bil er aldri økonomisk lønsomt;) men kjøp av z3 ville jo vært litt anderledes en hva alle andre som kjøper seg E36 cab eller G3. . .

jeg tror en Z3 kunne vært tøff selv om jeg ikke er noen fan av disse. men mx-5 er utrolig artig bil og er en god del sprekere en Z3 1.8

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha rå bil til rundt 120000 så kan du kjøpe deg en strøken Sierra RS Cosworth. Koster litt å forsikre, men så er det få biler til den prisen som er råere.

Er også et stort trimmings potensiale, pluss at den ikkje trenger noen styling, bare noen tøffe felger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1110733

En av norges fineste (slik en calibra skal se ut) . Eier er veldig VELDIG nøye og bilen er meget velholdt. Han takler ikke rot og søl... :D

Masse utstyr og :)

En av bilene jeg seriøst ville ha vurdert å kikka på om jeg var på utkikk :)

Prosjekt tråden til eier: http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=26523

ett par bilder av bilen:

nyesommerdekk.jpg

smakebit3.jpg

smakebit2.jpg

Masse mere bilder og info på http://www.calibra1.com

Ville iallefall ikke hatt noe problem med å handle denne (med tanke på skjulte feil og etterpåklokskap) for denne er meget gjennomført og velholdt.

Har fulgt med på prossessen fra eier fikk bilen til idag :)

Eneste jeg kunne ha tenkt meg å gjort med den er å koste på den 5-7000kr for komplett skinn :)

Km standen på calibraen har lite å si om tilstanden for å si det slik

Kanskje en av de få calibraene med ærlig km stand for å si det slik (om noe skulle være suspekt så må det være at km standen er overaskende høy i forhold til standen på bilen :P:P)

skulle ikke tro bilen har gått så "mye" når man ser den for å si det slik

Håper du melder din interesse da... John Richard (eier) er en knakende god kar og entusiast. Får han solgt denne (er hans 2ndre calibra) så skal han se på en Opel OPC så hjelp meg :P jeg vil kjøre opc :D

Dessuten... Dette er nest siste året calibra ble laget (1996) så denne modellen innehar ikke alle problema som alle påstår disse bilene har.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider