Gå til innhold

Hvilken bil!? Hjelp meg!

Ranger emnet

Torghe

Anbefalte innlegg

120K: Prelude V-tec, BMW E36, MK3 Toyota supra, Porsche 944 osv osv... mulighetene er mange, kommer ann på hva du liker.

210K: Honda ITR, 200sx, BMW E46 coupe, Lexus IS200, Honda Accord Type-R, Volvo C70 Turbo, Mercedes CLK compressor, Toyota Celica GT4. Er du god til å prute, evt kan komme opp med litt penger, Nissan Skyline GTS-T R33.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg vurderer å selge min Audi 200 tq Avant pga førstegangstjeneste.

Du har GOD plass, Komplett skinnn, God Turbo Femmer 220hk orginalt småtrimmet nå (Chip, 2.5bar map, 3" håndbygget eksos(sveiset), 1.5bar turbotrykk osv) blir eu godkjent innen noen få dager, tenkte meg rett over 100k for den. Sjekk Audi Og 200 forumet så finner du en post om den der. Meget fin bil.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche 944 Turboen, HELT klart!

Nevn en annen bil til den prisen som tar 0-100 på 6,5 og har toppfart på 270km/t. Og ikke minst, er en _PORSCHE_ med 50/50 vektfordeling. Kjøreegenskaper i absolutt toppklasse! Denne var betydelig råere og raskere enn tilsvarende 911 fra samme tid.

Nevermind, det blir nok litt vel brutalt for en 18åring med lite kjøreerfaring, dessuten, du får aaaldri forsikra den på deg.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Jeg kan nevne bil til den prisen som gjør 0-100 på mindre enn 6.5 :D MIN AUDI 200 TURBO QUATTRO AVANT! Orginalt gjør den unna 0-100 på 6.7sec. :D Og det er en stor fin stasjonsvogn. ;) Med nye coilovers så sitter bilen som støpt i svingene også. Nå er den desverre understyrt til de grader når jeg er på bane pga kun senkefjærer på orginal dempere. Men altså. Jeg vet ikke hva slags bil som er ønsket av kjøper. Jeg sier bare at skal du ha plass, behagelighet, Motor, osvosv så. Ja, tenk selv :)

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha rå bil til rundt 120000 så kan du kjøpe deg en strøken Sierra RS Cosworth. Koster litt å forsikre, men så er det få biler til den prisen som er råere.

Er også et stort trimmings potensiale, pluss at den ikkje trenger noen styling, bare noen tøffe felger..

Koster litt å forsikre? Hvis han i det hele tatt får forsikret den, så regn med en sum over 60.000... Men, mest sannsynlig så får han ikke forsikret den..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 944 turbo går ikke så fryktelig godt når de er utrimmet. Og er nok ikke snakk om å kunne kjøre ringer rundt en Gammel Audi stasjonsvogn. Men dette er jo ingen diskusjonstråd om hva som er råest av en Audi og en Gammel Porsche. Det er ti vidt forskjellige biler så kan forsovidt ikke sammenlignes, men dersom jeg beholder 200'en skal jeg nok kunne kjøre i ring rundt 994 turboer etterhvert ;)

Ihvertfal til Trådstarter, lykke til med å finne bil :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg får snart lappen og klør i fingrene etter å få kjøpt meg en bil.

Men jeg vil at den skal være fet. Jeg skal bruke maks 120 000 på bil.

Kan noen hjelpe meg å finne en kul bil til denne prisen?!?! Setter stor pris på hjelp!

mvh

Henrik

Her har du en meget pen bil ;)

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1144797

Mercedes 190e 2,3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 944 turbo går ikke så fryktelig godt når de er utrimmet. Og er nok ikke snakk om å kunne kjøre ringer rundt en Gammel Audi stasjonsvogn. Men dette er jo ingen diskusjonstråd om hva som er råest av en Audi og en Gammel Porsche. Det er ti vidt forskjellige biler så kan forsovidt ikke sammenlignes, men dersom jeg beholder 200'en skal jeg nok kunne kjøre i ring rundt 994 turboer etterhvert ;)

Ihvertfal til Trådstarter, lykke til med å finne bil :D

Det råeste av 200TQ jeg klarte å finne på nett er følgende uttalelse fra audiforum.nl's modelloversikt:

Audi 200 TQ 20V:

Engine: 2.2 litre 5 cylindre, 20 Valves, Turbo charged, Intercooler. Max Power: 220 BHP at 5700 RPM, Max Torque 309 Nm at 1950 (!) RPM, a topspeed of 238 km/h and an acceleration from 0-100 km/h in only 6,7s.

0-100: Toppfart: Vekt:

Audi 200 TQ: 6,7s 238km/t 1520kg

Porsche 944: 5,5s 270km/t 1380kg

Om du bare pakker nok penger på en bil kan du få en Lada til å bli supersporstbil, men utgangspunktet er nok ekstremt mye bedre med en 2+2 tredørs coupè enn en av de største stasjonsvognene på planeten...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider