capri x-pack Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei Så det var diskutert før, men prøver og ta opp denne saken med RST motor i xr2. Er det i det hele tatt noen her til lands som har fått dette godkjent? I så fall kunne jeg tenke meg og komme i kontakt for og høre litt om fremgangsmåte. MVH Vidar Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 er usikker på om du får det godkjent, men motoren passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Om du får det godkjent må du vel nesten snakke med biltilsynet om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverc Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hei Så det var diskutert før, men prøver og ta opp denne saken med RST motor i xr2. Er det i det hele tatt noen her til lands som har fått dette godkjent? I så fall kunne jeg tenke meg og komme i kontakt for og høre litt om fremgangsmåte. MVH Vidar Hei! Jeg har hørt noen rykter om en dude på biri som har satt inn rs turbo motor i fiesta! Han kjører vist med den og som jeg har hørt/forstått har han fått det godkjent av biltilsynet! Skal se om jeg får tak i noe navn og telefon nr så du kan ringe og prate med han! MVH Sindre Ivers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri x-pack Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei! Jeg har hørt noen rykter om en dude på biri som har satt inn rs turbo motor i fiesta! Han kjører vist med den og som jeg har hørt/forstått har han fått det godkjent av biltilsynet! Skal se om jeg får tak i noe navn og telefon nr så du kan ringe og prate med han! MVH Sindre Ivers KAN JEG GODT SNAKKE MED babyhmm? Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei! Jeg har hørt noen rykter om en dude på biri som har satt inn rs turbo motor i fiesta! Han kjører vist med den og som jeg har hørt/forstått har han fått det godkjent av biltilsynet! Skal se om jeg får tak i noe navn og telefon nr så du kan ringe og prate med han! MVH Sindre Ivers Den har jeg også hørt om, men det jeg fikk med meg var at den ikke var godkjent og registrert. ;) Har også hørt at motoren ikke sitter i Fiestaen mer, men er flytta over til et anna prosjekt. Kan noen bekrefte noe av dette? Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puppet Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 hvor har du kjøpt senkesette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 det fins jo fiesta rs turbo.produsert fra -90 til -92 med 132 hester. men den ble aldri importert til norge. http://www.rsownersclub.co.uk/car_info/fesrst.htm Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg