A3TQ Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har S3'en de samme problemene med lakkslepp på dørene som A3'en har? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har S3'en de samme problemene med lakkslepp på dørene som A3'en har? Noen som vet? de ruster i hvertfall nede ved den brede lista. Men Møller lakkerer dørene på garanti! Gjort det på min, pluss en haug med andre jeg har hørt om! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har S3'en de samme problemene med lakkslepp på dørene som A3'en har? Noen som vet?Jepp, det har de. Galvaslipp kaller de det. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Vet dere om disse garrantisakene er innenfor de 6 årene de gir, eller kan f.eks jeg dra dit med en 98 mod å klage på at lakken har detti av 1 sted på hver dør, rett over dne tjukke lista nederst?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg fikk beskjed at de hadde utvidet garantien til 10 år på den type feil. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg