nomix Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ja, folkens, første mod på gud vet hvor lenge. Sommerferie. Kjedsomhet. Mange kjenner seg nok igjen. :) Sikkert mye som kan gjøres videre, men i kveld blir det neppe flere updates. Original: Mod: Comments? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 så ikke så for gale ut det.. :) Men CF panseret så litt desurated ut :/ kanskje du kunne ha skiftet felger også? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Bonnet er desaturated. Er ikke veldig god på å få det nogenlunde ok uten det. Hehe. Felger kommer det kanskje senere. Den som venter for se. Takk for konstruktiv kritikk! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Bra.. her er en jeg gjorde for en stund siden... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hvorfor legger du ut den i han sin tråd a MrFord? Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hvis du fulgte med så står det at det er en jeg gjorde for en stund siden... og la ut for å hvis hva andre ting det går ann å gjørra med samma bilen... Greit?????? Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Pen den Mr. Ford ;) Liker det du har gjort med panseret, ble veldig sint å fin. Fargebyttet er jeg ikke begeistret for er jeg redd, men så er ikke mitt fargebytte særlig bra det heller. :) Men, for å komme tilbake til topic, kommentarer? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 greit det mr ford... Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Bonnet er desaturated. Er ikke veldig god på å få det nogenlunde ok uten det. Hehe. Felger kommer det kanskje senere. Den som venter for se. Takk for konstruktiv kritikk! :) Nå vet jeg ikke om dette er det beste bilde til og gjøre dette på, men c/p det orginale panseret oppå Cf panseret, også senker du ocpacity'n litt ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Skal personlig si at jeg syntes begge bildene var like dårlige. Carbon panseret ser jo ikke i det hele tatt ut som carbon. og farge skiften til Mr.Fård ser jo ikke akkurat troverdig ut. Men øvelse gjør vel mester? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Nå vet jeg ikke om dette er det beste bilde til og gjøre dette på, men c/p det orginale panseret oppå Cf panseret, også senker du ocpacity'n litt ;) Hm. Skal prøve det! Takk for tipset! :) Og forøvrig, øvelse har jeg et par år av, men det er ikke alt jeg er like god på. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg