vwsportz Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hei holder med søknad til biltilsynet om en bil med større motor en orginalt noen som har skrevet en slik søknad og kan vise til hvordan de skrev den, oppsett på teksten? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 en slik søknad vil jeg også ha;) BUMP Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 bare skriv at du vurderer å bytte motor og hva kravene er for at det skal bli godkjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Finner du ikke info om dette på toll.no? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 eg leverte ein søknad hos mitt lokale BT om å bytte motor i jettaen. den inneholdet papirer fra møller at denne motor var levert orginalt og kva bremser eg skulle bruka og kva dei tålet av hk. samma om understell og chassi ville tåla effekten. hør først med BT om det er mulig og kva evt som må gjerast og prøv å hold deg seriøs og nevn at det skal gjerast skikkelig. ikkje jalla mekk. lykke til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg