vwsportz Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 er det 10% eller 15 % man har lov å øke effekten i motoren med? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Det stod vel 25% i siste Max Power. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg har hørt 15% alle ganger jeg har hørt noe om det.. Forhåpentligvis kommer det noen med link til lovverket om det.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 sist jeg snakket med en biltilsynet mann var det 10%, men det er 2 år siden. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 du kan jo bare ringe til biltilsynet så får du ett svar der, tar bare 2 min Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ring biltilsynet og spør etter Vegard Beider. Han veit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer^dude Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Mener det er 15%.. Vertfall det jeg har fått opplyst Siter brum, brum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 jeg snakka med biltilsyunet her for ei lita stund sia.. Dette er "slingringsmonn" pga at effektmålingene ikke er helt korrekte! Trur det tar det bittelitt på sjønn.. men de sa 10% der og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg