Warlock Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Synes det er begynnt å lukte litt styggt av bilen min :D Tror det kommer fra motoren, eller no slikt lukter liksom litt varmt, men temp er jo normal. Lurer på om ikke lukten kommer ut sammen med eksosen...(katalysator?), men synes jo også det lukter litt inn fra vifta, hmmmmm. Ikke mye fornuftig her å gå på, men tar gjerne imot innlegg. Skal prøve å komme meg på sjøflyhavna til torsdagen, så da kunne jo kanskje dere ha fått kjent det. Mulig at det er jeg som er hypokonder, men men.... Bilen er en Audi A4 1.8T 96mod Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by Warlock Bilen er en Audi A4 1.8T 96mod HVA kjører du ikke den Volvo'n, NEI dette går ikke ann..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Solgte den i 97, fikk 30000 spenn for den :-) 264 76mod Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by Warlock Solgte den i 97, fikk 30000 spenn for den :-) 264 76mod Det er f**n ikke noen dårlig pris. Heldig du da.. hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Det var en sommer jeg sleit med vond lukt i en gammel bil jeg hadde. Etter en måneds tid så jeg meg lei og plukket ut interiøret for å rense det ..... og hva fant jeg ? Under førerstolen så lå det en BIFF!! Den hadde sklidd ut av en handlepose og var all annet enn FRESH!! :D :D :D Jeg anbefaler deg en skikkelig rengjøring :o Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by Gringo Det var en sommer jeg sleit med vond lukt i en gammel bil jeg hadde. Etter en måneds tid så jeg meg lei og plukket ut interiøret for å rense det ..... og hva fant jeg ? Under førerstolen så lå det en BIFF!! Den hadde sklidd ut av en handlepose og var all annet enn FRESH!! :D :D :D Jeg anbefaler deg en skikkelig rengjøring :o grinchy grinchy imstupid heheeh ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by Gringo Det var en sommer jeg sleit med vond lukt i en gammel bil jeg hadde. Etter en måneds tid så jeg meg lei og plukket ut interiøret for å rense det ..... og hva fant jeg ? Under førerstolen så lå det en BIFF!! Den hadde sklidd ut av en handlepose og var all annet enn FRESH!! :D :D :D Jeg anbefaler deg en skikkelig rengjøring :o HEheheheheheheheHEHEHEHE kan jo spise det da hehhehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Dritt bra..... hehehehehehehehe Men her er det nok ikke noe mat som er årsaken. Åpnet panseret nå etter at jeg hadde kjørt hjem fra jobb, sinnsyk temperatur i eksos/turbo området. Noen som vet hva det burde være av temperatur her? Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Så varmt at det lyser.. hvis ikke så har du kjørt for puslete ;) :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 sjekk etter døde fugler osv i motorrom.. jeg satte fast fugl i luftinntak til bremsene engang.. ikke no pent syn... kanskje du har ei rotte brent fast på downpipen? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Kanskje ett lite sammentreff, men jeg plukka ut en ikke altfor vakker skjære ut av radiatoren min akkurat nå. Kjørte til jobben, og utpå plassen her tenkte jeg at jeg skulle peile olja, og samtidig måtte jeg plukke ut den faens skjæra! Lukta ikke noe godt av den... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Kjedelig med øøøgly lukt fra en nyinnkjøpt bil, Jediwannabe --> master etter bilkjøpet :) Vil bare støtte de andre her, sjekk høyt og lavt om det er noe som lager dårlig aroma. Hvis det er bare når du skal parkere, kan det jo være kløtsjen når du slipper den ut en millimeter omgangen ved 5500 rpm... :D Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg