Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Lurer på i hvilken fylker/landsdeler det er flest kule eller råne biler da.Alltid når jeg ser bilder fra treff er det så syykt mangen kule biler,begynner å lure på hvor i f de kommer fra.Bor selv i Bergen og her er det slapt med kule biler biler,dårlig med rånere også(heldigvis da).Men essoen har jo litt,jaja uansett Tror Bergen havner langt nede på listen.Følger med i Motorbørsen bladet,mye kule bilder fra Trondheim faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Østlandet! Er her det skjer. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Ta deg en tur til Ikea på et Streetmeet du! ;) (ikke at jeg har vært der selv enda men... :rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by NoLimit Ta deg en tur til Ikea på et Streetmeet du! ;) (ikke at jeg har vært der selv enda men... :rolleyes: ) Ikea i bergen eller?Har vært der et par ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Walter_Melon ALT skjer i Oslo og Akershus, det er det som er Norges navle vet du. drunk Nei det vet jeg ikke,aldri vært der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Er mye rundt i hele Sør-Norge, og føler meg temmelig sikker på at nivået er høyest rundt Oslo-Lillestrøm! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Kid-A Er mye rundt i hele Sør-Norge, og føler meg temmelig sikker på at nivået er høyest rundt Oslo-Lillestrøm! Henger kanskje litt sammen med at det er i denne delen av landet staten svir av mest penger på nye/bedre veier.. Kanskje litt kjipt med en blodsenket rånekjerre på grusvei eller vei med 30år gammel asfalt, liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Sikkert mange som låner bilen til mor og far i Blærum som er ute å cruiser. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Vil påstå at når du passerer grensen til trøndelag,så får du se mye harry,men også mange som har sans for styling og får de fin da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Fauske! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Henger kanskje litt sammen med at det er i denne delen av landet staten svir av mest penger på nye/bedre veier.. Kanskje litt kjipt med en blodsenket rånekjerre på grusvei eller vei med 30år gammel asfalt, liksom. Kjørte blodsenka Boble til Bodø når jeg var i militæret. Gikk brillefint det:cool: Herlige kjøreveier i Nord-Trøndelag og Nordland forresten! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Evjen Sikkert mange som låner bilen til mor og far i Blærum som er ute å cruiser. hei hei, ikke no dissing av Bærum nå :p Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Henger kanskje litt sammen med at det er i denne delen av landet staten svir av mest penger på nye/bedre veier.. Kanskje litt kjipt med en blodsenket rånekjerre på grusvei eller vei med 30år gammel asfalt, liksom. Vil ikke si at det er så veldig bra asfalt her da men.... :rolleyes: Men kjører omtrent aldri på grus da, er aldri på stranda her jeg bor f.eks. Men er prioriteringssak..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Tror Bergen havner langt nede på listen.Følger med i Motorbørsen bladet,mye kule bilder fra Trondheim faktisk. Mye kule biler i Bergens området, men det er ett dårlig "samlingsmiljø", så det er sjelden du ser mange på en gang. Mange kompiser av meg som har relativt ekstreme biler, men er mye "garasje" prosjekt, eller relativt lite brukt utenfor kommunegrensen......... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 I forhold til innbyggertallet så må det bli Svalbard :-) Her er det også mest Harley Davidson pr innbygger i Norge. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg