Gå til innhold

Hvor er de??

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Gjest Jostein

Lurer på i hvilken fylker/landsdeler det er flest kule eller råne biler da.Alltid når jeg ser bilder fra treff er det så syykt mangen kule biler,begynner å lure på hvor i f de kommer fra.Bor selv i Bergen og her er det slapt med kule biler biler,dårlig med rånere også(heldigvis da).Men essoen har jo litt,jaja uansett Tror Bergen havner langt nede på listen.Følger med i Motorbørsen bladet,mye kule bilder fra Trondheim faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by NoLimit

Ta deg en tur til Ikea på et Streetmeet du! ;)

(ikke at jeg har vært der selv enda men... :rolleyes: )

Ikea i bergen eller?Har vært der et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Er mye rundt i hele Sør-Norge, og føler meg temmelig sikker på at nivået er høyest rundt Oslo-Lillestrøm!

Henger kanskje litt sammen med at det er i denne delen av landet staten svir av mest penger på nye/bedre veier..

Kanskje litt kjipt med en blodsenket rånekjerre på grusvei eller vei med 30år gammel asfalt, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Henger kanskje litt sammen med at det er i denne delen av landet staten svir av mest penger på nye/bedre veier..

Kanskje litt kjipt med en blodsenket rånekjerre på grusvei eller vei med 30år gammel asfalt, liksom.

Kjørte blodsenka Boble til Bodø når jeg var i militæret. Gikk brillefint det:cool:

Herlige kjøreveier i Nord-Trøndelag og Nordland forresten!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Vil ikke si at det er så veldig bra asfalt her da men.... :rolleyes:

Men kjører omtrent aldri på grus da, er aldri på stranda her jeg bor f.eks. Men er prioriteringssak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Bergen havner langt nede på listen.Følger med i Motorbørsen bladet,mye kule bilder fra Trondheim faktisk.

Mye kule biler i Bergens området, men det er ett dårlig "samlingsmiljø", så det er sjelden du ser mange på en gang. Mange kompiser av meg som har relativt ekstreme biler, men er mye "garasje" prosjekt, eller relativt lite brukt utenfor kommunegrensen.........

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider