Gjest Jostein Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by BMW324TDa Mange kompiser av meg som har relativt ekstreme biler, men er mye "garasje" prosjekt, eller relativt lite brukt utenfor kommunegrensen......... Tror det ligger noe i dette,på treff og slikt møter det jo opp en del fra Bergen men ser de sjelden/aldri i hverdagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Var en tur innom sandnes for noen dager siden og kikket på Forus som dem har der. Genialt sted. =) Har fått inntrykk av at det samles en hel del der. Tror det ligger noe i dette,på treff og slikt møter det jo opp en del fra Bergen men ser de sjelden/aldri i hverdagen. Jeg er da ute og kjører hver dag og på de fleste treffene som er. :P Bare å si ifra på SMS når du er ute. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Med Crx?Aldri sett denpå noen treff jeg.orresten veldig stor fan av Crx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Står en CRX på selecten i knarvik... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg