Gå til innhold

stille tilbake kilometer teller

Ranger emnet

volvo123

Anbefalte innlegg

nja, for noen betyr det jo litt mer hvor mye motor er gått med tankte på jevne oljesørviser og reg. reim skifte.. men jeg ville ha hatt telleren på karosseriet

sorry for ujelpelig svar og masse skrivefeil

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy faen for en gjeng tosker!! jeg er ikke ute etter meninger og oppleste paragrafer.. ja jeg vet det er ulovlig. dere bryter vell aldri noen regler dere.. ingen av dere sladder med volvoen deres, ingen av dere har mere hk enn lov, ingen snakker i mobil mens dere kjører..

er det noen som vet det jeg spurte om?

herregud for en taper:shake :hvaskjera :hondakick

isteden for å spørre her så kan du jo alltids prøve :google

kvifor gå når man kan sykkla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stiller man tilbake kilometer teller i 740 med yazaki?

taknemlig for svar

Er Det Noen Som Vet Hvordan Dette GjØres...

Skal Stille Etter Hvor Langt Motoren Har GÅtt..

Fyyy faen for en gjeng tosker!! jeg er ikke ute etter meninger og oppleste paragrafer.. ja jeg vet det er ulovlig. dere bryter vell aldri noen regler dere.. ingen av dere sladder med volvoen deres, ingen av dere har mere hk enn lov, ingen snakker i mobil mens dere kjører..

Løsningen på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har noe med det, men jeg synes dette høres ut som en reaksjon fra en person med dårlig samvittighet...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mekanisk teller så er vel det hele såre enkelt.. ta ut speedometeret, plukk det i småbilter eller hvertfall så du får ut telleverket og lek litt med telleverket så tenker jeg nok du får til det du er ute etter.

Det kan jo tenkes at man bytter speedometer og vil sette dette til ca den kilometerstanden det som gikk i stykker hadde.

Prøv deg litt forsiktig frem uten å bruke makt på noen av plastbitene så tenker jeg du får det til :)

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nu le litt når æ les d her.. ha-ha

vess du absolut vil stille tbake kilometer-telleren så gjør for all del d..

MEN d e dokument forfalsking, og d kan fort bli dyrt for dæ + fengsel!!

D som kan skje e f.eks..du e i ei ulykke me biln, å forsikringsselskapet

ser d at bilen din plutseli har gått f.eks. 100.000km mindre enn d den hadde gått når du forsikra bilen,, DA slit du :)

Synes dessuten har kilometer-telleren burde stå etter karroseriet, ingen skam i å vise at bilen er velbrukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det er det vel også! går vel under paragrafen for dokument forfalskelse tror jeg..

dette var no veldig offtopic synes jeg.. pass på dere selv...

du kan stille telleren ved å demontere hele driten å vri på hjula mener jeg.. har ikke prøvd men... ellers brukte jeg drill på peden min :P... satt drillen i revers og full guffe.. lot den stå over natten.. men obs det kan synes att du har skrudd på den fordi tallene kan bli skjeve

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider