Omegamannen Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 vilken type primer på glasfiber? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Les her du omegamannen:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90375 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 står ingen ting der om glassfiber og hvordan type primer man skal bruke :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Står at man skal bruke kunststoffprimer (aka plastprimer). Gir god heft på glassfiber, plast, sparkel, etc... Pleier ofte å legge et lag med vanlig grunning utenpå plastprimeren før jeg lakker. Fås vel kjøpt hos de fleste bilrekvisitabutikker. Iallefall i de som forhandler lakk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 takker og bukker for informasjon. dette kommer til nytte om litt håper jeg:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 normalt på arbeid så bruker vi bare å forholde oss til glassfiberen som vi gjør over sparkelen... altså bare vanleg fyller også lakk... på fangeren min så kommer eg til å sprøyte på masse sprøytesparkel også pusse dette også vanleg fyller også inn i lakkboksen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg