Gå til innhold

Retting av skade ?

Ranger emnet


haavardbj

Anbefalte innlegg

Ikke min golf, men desverre bror min sin golf 3 (Pink Floyd)

 

Han kom ned i ett kryss. Ser seg til høyre (som han har vikeplikt for) man ser ikke hva som er til venstre på grunn av en søplekontainer. Han svinger til venstre og i det han skal se seg fra høyre til venstre står han inni hjulet på en lastebil)

Ikke kjent for og kjøre fort, hadde ca 25km/t.

 

Lastebilen hadde lagt seg over på venstre side for og unngå broren min. (ikke skjønner jeg hvofor) men han hadde vist sett han, og skulle prøve og unngå han. (hadde han holdt sin side hadde det ikke vert no problem.. )

 

Men den som har litt peil kan se på skadene (panseret går ikke opp, noen tips på og få opp det? )

Så hade desverre ikke bilder fra motorrom. Men mottoren surra og gikk etter att de støtte sammen. Bilen vil ikke i gir, så noe har nok flyttet på seg. :(

 

Men hva tror folk om retting? Pris for bare bytta av "hjulbue" eller vang (er de det de heter? ) forran på venstre side. (resten kan vi gjøre selv)

 

Bilder:

bilde1.JPG

bilde2.JPG

1998 VW Passat 1,8 20v

X: 1993 Golf III 1,9D

X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg kan tyde av å se på bildet er at den må spennes i jigg eller rette benk.

vangne på høyre siden peker ned mot moder jord.

 

ta noen flere bilder av bilen når dere har fått demontert/åpnet panseret.

 

må være to for å få åpnet panseret. bruk makt!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve og få opp panseret!

 

Det jeg kan legge til er att der er kommet en stor sprekk i dempertårnet :(

Noen som vet ca hva det koster og bare sette bilen i jigg og sveise inn en ny vang ?

Jeg syns ikke dere skal gjøre noe som helst før en takstmann har sett på det.

 

Hvem sin skyld ble det, eller er det ikke avklart enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skaden der blir nok FORT dyr ja!

Kjerringa sin var skeiv, må bytte begge vangene + + +

Fikk pris på 15-20lapper. å den så du nesten ikke var skeiv heller

 

Var det fot total "rennovering" eller bare for bytte av vanger?

Kan gjøre en del selv vettu ;) Ta ut mottor frakte bil til retting og få retta vanger, for så og demontere/montere det meste selv ;)

 

Men tenkte jeg kunne ringe norsk bildele senter, de hadde utstyr og erfaring (i følge nettsider) de kan sikkert komme med ett prisoverslag ;)

 

Var ikke snakk om store farten. Så har mine tvil på att hele bilen er skjev!

1998 VW Passat 1,8 20v

X: 1993 Golf III 1,9D

X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår