KinG^KaoZ Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Lurer litt på å kjøpe disse da de koster 1000kr for et sett til sierra (Jeg er en fattig student, ikke skyt meg!). Regner jo med at det ikke er superbra saker, men lurer på om noen har erfaring med dem, om de knekker lett, eller synker for mye osv. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hadde nok heller gått for b&g fra lesjöfors, de er garantert i kjempe kvalitet og ca lik pris! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Trodde de kostet omtrent dobbelt så mye jeg? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 http://www.eiker.com/Default.asp?CatID=1298&SubM=&SubCur=1298&PageNo=1 ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Var en god del dyrere, men jeg får vel se til å skrape sammen litt mer penger da :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg