reyes Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har tenkt til å sote rutene mine.. Opel Vectra stasjonsvogn. Er så fryktlig dyrt for å få det profosjonelt i norge, tenkte derfor på om det er noen som vet om svenske firmaer som gjør det til en billigere penge? Bare sånn rett over grensa! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ligger på samme priser rett over grensen. Er du i Bergen en gang, gi meg en lyd, så skal jeg sote billig for deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hva er prisen for en kar som deg til å svi på soting på ruter da? ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Forresten, noen her som er flinke som kan gjøre det svart? Send meg iallefall en PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2pk86 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 dere som bor ikke så langt i fra drammen området.. hørere rykter om ei som er sykt god til detta som heter lindy eller noe dette gjør hu vedsiden av og være modell hu er med på 2005 kalendern i vertfall i vi menn.. kasne et skirtt vidre for og finne hu:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Mysen bilglass tar 500kr ruta Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 og det er samme om det er bakrute eller siderute og samme hvilken bil`? Hvor ligger dette a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 dere som bor ikke så langt i fra drammen området.. hørere rykter om ei som er sykt god til detta som heter lindy eller noe dette gjør hu vedsiden av og være modell hu er med på 2005 kalendern i vertfall i vi menn.. kasne et skirtt vidre for og finne hu:P Skaff nr til hu for meg a! Og send meg pm! ;-) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audillac Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 og det er samme om det er bakrute eller siderute og samme hvilken bil`? Hvor ligger dette a? Ja det skal være samme pris for alle rutene, samme hvilken bil. Mysen er i Østfold, ca. 6 mil sør for Oslo på E-18. Siter Audi 80 Quattro 2.2t 20v -83 UrQuattro -85 90 Quattro -85 A4 Tdi Quattro -97 ------------------- xS6 Avant 2.2t -95 xS2 Coupe -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 med biltema film sikker.... hvilken film bruker di? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 tatt ifra http://www.mysenbilglass.no VI HAR LANG ERFARING MED MONTERING AV SOLFILM.VÅRE MONTØRER HAR MONTERT PÅ FLERE HUNDRE BILER DE SISTE ÅRENE. VI BRUKER SOLFILM FRA 3M MED 2 ÅRS GARANTI MOT FABRIKASJONSFEIL. PÅ JOBBEN GIR VI 1ÅR GARANTI MOT BOBBLER ,ELLER HVIS FILMEN SKULLE LØSNE Så.. sjekk fakta først :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 de fleste jeg hart vært i kontakrt med gir 5-7 års garanti.. så jeg synes dette var relativt dårlig garanti ordning, men.. det skal nevnes at de tar 3-4 ganger prisen som mysenbilglass tar da:P er det noen som har erfaring med mysenbilglass, jeg tenker på resultatet??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 det firmae som jeg har brukt har gitt meg 10 års garanti.! betalte 4500,- for film og demontering/montering 5 ruter på en passat stv Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Kjøpte film for 200,- kr og la alt selv. Ingen som tror meg når jeg sier at jeg har lagt den selv :p Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 de fleste jeg hart vært i kontakrt med gir 5-7 års garanti.. så jeg synes dette var relativt dårlig garanti ordning, men.. det skal nevnes at de tar 3-4 ganger prisen som mysenbilglass tar da:P er det noen som har erfaring med mysenbilglass, jeg tenker på resultatet??! Skal jo en del til at en film skal løsne etter at den har vert på et år...sitter rimelig godt fast da vel jeg tro.... Vet om en her i bygda som soter ruter, vet ikke hvor mye han tar, men kan spørre om det blir aktuelt. Mvh Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg