nnnneh Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 å sote ruter er egentlig svært enkelt. pass på legge på en plass det er lite støv. ta deg god tid, skjær nøyaktig og lim kantene med god lim (bruker selv Würth KlebFix. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er jo lim på filmen, skal jo bare skjere den jamt med ruta slik som proffene gjør, det som blir best!! Mvh Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 kjøper du solfilm for 200 kr så er det dårlig med 3M sin film..og den filmen som bilextra og biltema og torsov bilrekvisita selger funker fett ett år eller kanskje to,men da falmer filmen,kan endre farge,løsner i kantene og er bare ræva.....mysenbilglass hadde en ræva kort garanti,men dem bruker 3M film da..så skal ikke se bort ifra at jeg hvertfall kontakter dem=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvorfor ikke bare tone dem selv?:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Er jo lim på filmen, skal jo bare skjere den jamt med ruta slik som proffene gjør, det som blir best!! Mvh Andreas Prøv å legg film på en rute som blie sveiva masse opp og ned uten og ha på lim rundt kanten a? da varer filmen lenge skjønner du:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Prøv å legg film på en rute som blie sveiva masse opp og ned uten og ha på lim rundt kanten a? da varer filmen lenge skjønner du:D det går fint uten lim det...har lagt film på flere biler selv, både med 3M sin og Sun guard....ikke noe problem....Hvis man bruker "billigfilm" så skjønner jeg at det kan gå galt. Kjøpte meg en hel rull på 30 meter med 3M sin 35% film og la på Bilen min nå, med bra resultat. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 bruker litt klarlakk i kantene jeg.. tar seff ut ruta Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ligger på samme priser rett over grensen. Er du i Bergen en gang, gi meg en lyd, så skal jeg sote billig for deg.. Har en Golf jeg skulle fått noe soting på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 satrixen på dette forumet her brukte de gutta på mysen og han er STOOOOR fornøyd med sotingen dems;) Han hadde ikke noe negativt å si om jobben;):win Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg