Gå til innhold

ble påkjørt bakfra i lyskryss, sjofør nekter...

Ranger emnet

Pitchyou

Anbefalte innlegg

Hei i går ble vi påkjørt bakfra i ett lyskryss, han som kjørte på oss nekter for å ha kjørt på oss! Han mener det var teknisk umurli at han laget skaden, forde om det var tydelie tegn i hannes bil på at han hadde vært borti oss.

Dessverre er han fra tronheim og skal reise tilbake på mandag og ulykken sjedde i tromsø.

hva gjør vi? har vært i kontakt med politi, forsikring og fått takst på skaden. Har 3 /4stk vitner inkludert sjofør som så det som sjedde!

Det som sjedde var:

jeg satt i framsetet mamma kjørte vi sto først i køen i ett lyskryss! 2 kamerater sto å ventet på grønt mann og han ene fik med seg alt! når det ble gult lys hørte vi et lite smell og bilen rørte litt på seg! jeg snudde meg bak og så en stor craysler sto hallveis på fortauet og med pasasjer siden plantet i bilen våres!

mamma kjører litt fram og han stikker av jeg når å få tatt nr hannes, fikk ett lite glimt av hvor han kjørte. jeg hoppet ut av bilen og springer etter han, han kjørte inn på en parkerings plass litt lenger opp! jeg ringer mamma og forklarer hvor han var siden hun måtte kjøre å snu bilen!

når mamma svinger inn på parkerings plassen hopper karen ut av bilen og skynder seg mot hotelet han bor på! mamma springer etter for å få tak i han. Jeg står på parkerings plassen og ringer til kameraten som så alt! jeg går bort til mamma og han karn som kjørte på oss og sa med en ganske skarp stemme at han skulle roe seg ned ett parr hakk(han sto å kjeftet opp mamma) og komme bort å skrive skademelling.

han kommer bort og ser på skaden og nekter plent og så lurte han på hvor skaden på hannes bil var. Jeg viste han først en stor bulk i sjermen, men den var etter at han hadde kjørt på hurtigruten! Så jeg ser litt nermere på den gråe plastfangeren hannes som er blitt halvt hvit der han støtte på oss! men han nekter fortsatt! kameraten min kommer akkurat da så han får see at vi hadde vitner! jeg fyrer meg enda mer og han som kjørte på oss begynner å sjelve og miste ting han har i hendene. så går vi inn på hotellet der han bor og kontakter politi og forsikring!

fyren virket som ett nervevrak og det var tydeli at han selv var klar over at han hadde kjørt på oss...

hva skjer? må vi selv erstatte skaden siden han nekter?

2005 Mercedes c180K sport

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes veldi betrygggende ut=) han har fått forklart det mange ganger at det var ulovli å stikke av fra ulykkes stedet. de som tok takspå bilen våres sa at skaden var helt fersk. hadde vært meget fint å fått noen til å see på hannes bil også. dessverre er fyren ett totalt nervevrak og oppfører seg som om han er høy!

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han kommer seg unna dette, er det kun pga bestikkelser. Så med andre ord er det bare å tenke ut en måte for å få mest mulig tilbake på ;)

Hvis han kommer seg unna det ja. Det får du sørga for at han ikke gjør da veit du:boxers Påkjørt en bil, stukket av. Kansje rusa. Håper han ikke kjører i ræva mi en annen gang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du har vitner så går dette bra,jeg hadde ikke vitner til lignende situasjon,en som dulta i fangeren min å ripa den opp,klarte ikke å komme noe vei selv om det var tydelig at det var smitta over farge fra en anen bil på min lakk og alt det,vitner er gull,da ordner alt seg!

er omentrent akkurat samme skaden en ripe og en bulk over slepekroken og en bulk i bak luken! fint vi har de vitnene vi har, men det var sikkert 20stykker som så hva som sjedde det er bare at de får man neppe tak i no mer!

Han skal ikke slippe unna!

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes veldi betrygggende ut=) han har fått forklart det mange ganger at det var ulovli å stikke av fra ulykkes stedet. de som tok takspå bilen våres sa at skaden var helt fersk. hadde vært meget fint å fått noen til å see på hannes bil også. dessverre er fyren ett totalt nervevrak og oppfører seg som om han er høy!

Hvis du mener personen så ut som om han var beruset (narkotika/alkohol), burde du ha meldt fra til politiet og fått de til å ta blodprøve av han, slik at hvis han evt. var ruset så hadde han mistet førerkortet og ikke kunne utsette andre trafikkanter for fare en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider